|
||||
|
||||
zal me ff voorstellen golf mkII gti 1.8 8v
hier wat fotootjes van me waguh
fotoshootje samen met een vriend met zijn 1.8 8v gti g60 DO YOU LIKE WHAT YOU SEE?? |
|
||||
|
||||
ook nog op zoek naar een interieur zie hiervoor
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44064 Groeten GeBrum |
|
||||
|
||||
Mooie auto alleen die lampen vindt ik minder zelf ga ik ook terug die heldere meuk eraf halen.. het is gewoon te nieuw voor de auto..
Verder erg mooi ding..Heb je ook wat aan de motor gedaan? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
welkom... wat ik zelf niet zo mooi vind zijn de achterlichten en de grille in kleur, verder een nette auto (In mijn auto zat ook van die heldere zooi, gelijk verkocht via MP, gelukkig zaten de orginele lampen er nog bij)
Skoda Superb 2022 Fiat 500C Harley Davidson Electra Glide 1987 Last edited by Emiel : 07-07-2008 at 21:14. |
|
||||
|
||||
ik heb de auto helemaal standaard gekocht alles wat er aan is veranderd heb ik zelf gedaan heldere koplampen, verstralers en mistlampen (die zijn nog niet op de foto's) de achterlichten, schroefset, velgen van ronal 16'' alles naar mijn eigen smaak en gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak wat de heldere verlichting betreft geeft veel meer licht en is dus veiliger en staat mooier in mijn smaak.
foto's over het overspuiten (wat ik ook zelf heb gedaan is namelijk me beroep) volgen nog. Groeten geBrum |
|
||||
|
||||
Haha... je hebt helemaal gelijk, ik ben meer van de old-school stijl... ik vind het ook prachtig als je de leeftijd af kan zien aan een auto. Vind ik veel leuker als een tip-top gerestaureerde auto, ongeacht wat voor auto. Op fora zoals dit zal je veel mensen treffen die mensen hun eigen mening op leggen al dan niet subtiel, zo lang je zelf maar weet wat je mooi vind is alles in orde tog
|
|||
|
|||
donkere gti grille erin en matte lampen, geweldige bak!
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum !
|
|||
|
|||
leuke bak leuke kleur en gelukkig heeft iedereen ze eigensmaak toch??
|
|
||||
|
||||
Heee gerben eindelijks meld je je aan ahahah, mooi bakkie heur groetjes mathijs van velsen
|
|
|||
|
|||
Mooie auto ik vind die heldere lampen niet lelijk, alleen de grill in kleur wel. Maar smaken verschillen, achterklep vind ik persoonlijk mooier helemaal strak en plaat in de bumper,
Smaken verschillen maar hij ziet er iig goed verzorgd uit! |