|
||||
|
||||
Nee die LED balk onder Audi koplampen. Ubercool, maar op een FSO Polonez verliest het toch wat coolness,
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, ik loop al wat jaartjes mee in het luchtgekoelde wereldje, en 99 van de 100 kevers met slechte lak die ik zie zijn inderdaad aan een complete restauratie/renovatie/vernietiging toe
|
||||
|
||||
Quote:
Net als de meeste busjes / campers
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, overdag heb ik altijd mijn stadslichten of dimlichten aan, ik bedoel echt die dagrijverlichting en met name de Ledlampjessliert die een S6. Allroad, nieuwe A4, A5 etc hebben. Daar staat het echt enorm stoer op! Maar om je Golf II of andere "oudere" wagen daarmee uit te rusten dat ziet er echt niet uit. Gewoon je dimlicht/stadslicht aan past meer bij een oudere auto. (maar als er mensen zijn die het prachtig vinden, gewoon ledjes op je keverbumper plakken hoor!) |
|
||||
|
||||
Quote:
Je vergeet de 181's, type3's en Karmann's friekje
Last edited by Area51 : 30-05-2008 at 10:25. |
|
||||
|
||||
dat waarneer je de hele dag op een ander forum tussen de m3 spiegels en angel eyes een creatie gaat maken die al die dingen en meer heeft cool is.
|
||||
|
||||
Dat meen je niet!
Ik zag pas op de 3e foto dat het een golf was. Ben allang blij dat hij de VW logos eraf heeft gehaald.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat WAARNEER een woord is...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht inderdaad dat de huidige ratlook (niet echte ratlook) eerder noodgedwongen was. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zat een paar weekjes terug aan 't strand, en daar waren inderdaad ook van die petjes met 't Claus-syndroom aan 't gasgeven... zou dat brandstof sparen? En is een bikkel niet een kerel met maar één bal? Dat verklaart misschien het rijden als een vrouw.
|
||||
|
||||
dat als je een blik verf over een auto gooit je meteen een oldskool rat hebt ..
|
||||
|
||||
Dat het kopen van een auto bij een oud vrouwtje, niet meteen betekent dat hij goed is.
|
|
||||
|
||||
Dat als je een nieuwe auto koopt bij de dealer, en deze ophaalt..de teller op 000000 kilometer staat
|
||||
|
||||
Dat een japanse einddemper en japanse tekens mooi staan op een volkswagen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom niet? D'r zit niet voor niks een reset functie op. Als ie niet op 0 staat zijn ze vergeten te resetten of hebben ze meer dan 100km ermee gereden.
|
||||
|
||||
dat je op een meeting, wanneer een verkeersbegeleider je vraagt even te wachten, je best over hem heen mag proberen te rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Eh...?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat rode auto altijd sneller is
|
|
||||
|
||||
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.
Dat je moeder niet echt je moeder is.... ja... ik verzin ook maar wat... |