#41
|
||||
|
||||
|
#42
|
||||
|
||||
Moooi zeer mooie combi hoor.. gr ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. |
#43
|
||||
|
||||
super zo!
Ben benieuwd wat je allemaal van plan bent met de type 34, maar jou kennende zal dat wel goed komen! |
#44
|
||||
|
||||
heel vet!
__________________
www.dubclub-online.nl |
#45
|
||||
|
||||
Type 34, wat een droomauto!
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#46
|
||||
|
||||
Nog niet te koop?
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#47
|
||||
|
||||
Voor een keertje niet nee
|
#48
|
||||
|
||||
Mocht het toch eens gebeuren, Genk ligt niet zo ver van Stein.
Vroeg het me af, mede omdat de schroefset te koop staat??
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#49
|
||||
|
||||
Schroefset staat te koop, omdat ik graag een H&R schroefset wil kopen (Bilstein maakt er helaas geen voor Passat 35i), ben niet 100% tevreden van de FK's, ben nogal veeleisend op dat gebied
grtz |
#50
|
|||
|
|||
Ik lees net je topic ff door, knappe Passat ! ... ideale daily ..
(kan je me even in pm de vraagprijs voor je schroefkit sturen ? heb je daar attesten bij ?) |
#51
|
||||
|
||||
das een dikke daily
en ook wat er op de trailer staat |
#52
|
||||
|
||||
Eerder uit voorzorg dan uit noodzaak, de operatie ...
Er was een beetje olieverbruik, dus we zijn begonnen met de culasse te demonteren en uiteindelijk ook maar ineens de zuigers deruit geduwd om na te zien ... Dus: - nieuwe klephoedjes + klepgeleiders + klepstoters - kleppen opnieuw geslepen - volledig dichtingpakket nieuw voor de culasse - nieuwe segmenten voor de pistons (boren was nog lang niet nodig) - nieuwe lagerschelpen voor de drijfstangen En omdat we toch bezig waren, ineens een nieuwe 268° nokkenas en verstelbaar nokkenastandwiel gekocht, en de in- en uitlaatpoorten vd culasse bewerkt om mee te kunnen met de pretstok ... Ben benieuwd wat 't gaat geven ism de 63mm Groep A uitlaat en de K&N inlegfilter ... Wss volgt er nog een regelbare benzinedrukmeter voor wat meer te kunnen aansturen, anders heeft het nie veel zin natuurlijk ... grtz |
#53
|
||||
|
||||
Voila, motor steekt trug ineen en draait, voorlopig uit noodzaak met de originele nokkenas nog omdat die Duitsers blijkbaar de nokkenas zijn kwijtgeraakt Soit, zo rap deze binnen komt, wordt 'm gemonteerd ...
Ben alleen niet erg zeker van het zwarte kleppendeksel, had 'm mss toch beter blank alu gelaten (ben er een uur aan bezig geweest om deze proper te parelstralen, en dan toch maar trug gespoten ...) ... grtz |
#54
|
|||
|
|||
ziet er wel netjes uit zo in het zwart en wanneer staat de kap nu open?
__________________
T1 1959 t2a westfalia 1969 kever cabrio 1970 low t5 golf mk2 1989 |
#55
|
|||
|
|||
we gaan gelijk op ...zelfde operatie heeft mijn passat ook gehad...
|
#56
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen hier op de inrit en bij de jaarlijkse keuring gaat de kap open, dus eigenlijk heb je wel gelijk Ik wil het gewoon proper hebben ... |
#57
|
||||
|
||||
Nokkenas is binnen, volgende week monteren ...
Nog een probeerseltje ... grtz |
#58
|
|||
|
|||
orgineele achter lichten ?
leuke wielen ....krijg je beetje dit idee volgens mij |
#59
|
||||
|
||||
5x112?
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#60
|
||||
|
||||
Quote:
Had er nog niet echt bij stilgestaan, maar daar lijkt het wat op idd!! Die Passat was supervet in die look ... En idd originele achterlichten trug, samen met een US kofferplaatje, vind dit wat "frisser" tonen dan ervoor ... Voor: Na: Ook inmiddels de OEM afdekking voor bagageruimte geplaatst, met dank aan Alberto voor de tip ivm de beugels!! Quote:
Vroegahh wel ja grtz |