|
|||
|
|||
Xenon inbouwen netjes afwerken.
ik ga xenon in mn bora maken, maar ik had een paar vraagjes.
werkt de hoogteverstelling nog wel? en wie heeft er foto's meningen ideeen, hoe ik mijn xenon goed afgedicht krijg achter de koplamp ivm kapje dat denk ik niet meer gaat passen. gr stef |
|
||||
|
||||
Hoogteverstelling werkt nog gewoon, dat kastje blijft gewoon zitten.
echter het kapje aan de achterkant moet je aanpassen. Heb vorige week nog een setje ingebouwd bij een bora. Zorg er wel voor dat je de draden die door het kapje moeten lopen aan de onderkant komen ivm water. Naderhand de gaten gewoon met zwarte kit dicht maken zodat er zeker geen vocht in je koplampen komt. voor de rest is het in een uurtje gedaan. succes. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie met die kit bedoel je gewoon er hellemaal 8erlangs smeren want die aansluiting steekt veel verder naar achteren, als ik dat goed heb gezien. geen foto van hoe en wat jij hebt gedaan?
gr stef |
|
|||
|
|||
Nog een vraagje ik krijg 8000k maar die is behoorlijk blauw. is het mogelijk om daar een 6000k lamp in te doen om meer wit er in te krijgen of stel ik nu een heel domme vraag?
|
|
||||
|
||||
Kom maar even langs stefan fix ik dat er wel even in.
Gr fre |
|
|||
|
|||
t zit er al in lampen kapjes zijn netjes gelukt paste er gewoon weer op (1 gaatje boren voor t kabeltje).
alleen de kastjes moet ik nog even goed wegzetten maar dan is t weer netjes. |
|
||||
|
||||
wat voor kit raden julie aan dan?
je heb kit wat de boel dicht houd voor de vocht , maar ook kit wat zich vast zet in je koplamp en je er nooit meer af krijgt (2componenten) denk dat t de 1e is maar hebbe jullie een merk en type kit voor mij? of zegge jullie , gewoon afdichtings kit wat je ook in badkamer enzo gebruikt langs de rand/muur van je bad bijvoorbeeld?
|
||||
|
||||
de xenon setjes die ik inebouwd heb, (aftermarket) daar zit een rubber om de kabeltje heen, dan moet je een gaatje in het kapje boren, ong 18 mm, en dan sluit de rubber dit naadloos af,
dus geen geknoei met kit, is ook maar tijdelijk lijkt mij, kit heeft niet het euwige leven. gr Marten
|
||||
|
||||
ja en als die rubbertjes er niet bij zitte zijn die gewoon te koop.
hmmmmm rubbers , boren , rubbers, boren , rubbers , boren , LINDA HIER KOMEN
|
||||
|
||||
Quote:
heb ook zojuist setje binne. bij mij ook rubber om af te werken. maar als ik t goed begrepen heb van andere boys moet ik plastic kap wat achter koplamp zit een gat in maken omdat de lamp zelf verder naar buiten komt als standaard....
|
|||
|
|||
Quote:
dat was bij mij niet nodig alleen n gaatje om de kabel door te doen.! |
|
||||
|
||||
Quote:
weet niet wat voor auto jij hebt, maar bij een bora is dit niet nodig. heb er genoeg ingebouwd.. en bij golf 4 ook niet, plug and play. gr marten
|
||||
|
||||
Heb gisteren xenon ingebouwd, philips 4300K en idd alleen maar een uitsparing nodig om de draden door heen te leggen. Maar heeft er iemand een foto van een golf IV waar de omvormers zijn gemonteerd?
Alsvast bedankt. Gr kevin |
|
|||
|
|||
Een foto heb ik niet, maar aan de bijrijderskant het kastje tegen het ruitensproeier reservoir aan en stuurkant links naar de accu, tegen de beschermkap aan..
Rik |