|
||||
|
||||
Verslag VW treffen Lingen 2008!
Vandaag zijn JettaMaNiA en ik (samen met m'n vader ,Jan jettaMK1) naar het VW treffen in Lingen geweest ,met de beide jetta's .
Het werd nodig weer tijd voor een Duits treffen ,dus de vloeistofpeilen nagekeken ,poetsdoek erover en die kant op 'S morgens rond een uur of 9 vertrokken vanuit Damwoude ,de 1e dikke regenbui had ik 10 km verder op al te pakken ,maar met de poetstas met Meguiars mee kon een regenbui de pret niet drukken ! Vanaf Donkerbroek is JettaMaNiA aangesloten en hebben we de rit naar Lingen voortgezet ! Volgende keer trouwens NIET de korste weg naar lingen in de TomTom zetten ,want we hebben erg leuke weggetjes in duitsland bereden ! Van klinkerweggetjes ,waar maar één auto breed langskon ,asfalt weggetjes door de maisvelden,waar erg erg leuke hoogteverschillen in het wegdek voor kwamen !!!! Heeft me al bijna een g60 rand gekost ,die zit inmiddels nu los door het mooie wegdek,maar dat zal deze week worden gefixt natuurlijk Maar al met al toch de plek gevonden ,en daar aangekomen begon het zonnetje al lekker fel te schijnen ! En Man wat een sfeertje daar ! Toch heel anders dan de Nederlandse meeting !! Hier mag er een kofferbak vol muziek nog ,hier kunnen RS bumpers ,er word niet vreemd gekeken als er iemand een stukje Duitse rapmuziek op zet Echt een leuke ervaring ! En dan natuurlijk de Halve meter worsten,die waren weer Über ! en niet echt duur ,de consumpties daar . Na een half uurtje poetsen ,zijn we het terrein over geweest ,dus hier alvast een aantal foto's ! Compleet met leer beklede intercoolerbuizen ! Grillespoiler staat m netjes Gerard ! Ook was (Big) Ron huizer van de partij ,een auto die ook echt naar alle meetings RIJD !!! (F#ck trailerqueens) Ook hebben we de prijsuitreiking even afgewacht ,waarbij de Nederlanders wederom een aantal bekers huiswaarts mochten nemen ! Ook de witte jetta werd beloond met een 1e plaats ,en JettaMaNiA mocht de 'pokale' voor de 2e plaats in ontvangst nemen !Een leuk aandenken aan een gezellige dag ! Later nog even de 'pokalsieger's ' nog even voor de lens gezet De jetta staat inmiddels weer gewassen in de schuur (weer zo'n lekkere regenbui gehad op de terugweg....),deze week nog een klein aantal dingetjes doen ,en dan op naar de MIVW meeting . Het was in ieder geval een geslaagde dag ,en zeker voor herhaling vatbaar!
Last edited by jettaracing : 06-07-2008 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Hier nog even een aantal foto's !
Dennis( ) z'n BBS'sen ,(ja er waren ook nog enkele auto's met bbs'sen ),zagen er zeer netjes uit !!!! En ja ,inclusief RS Bumper
Last edited by jettaracing : 07-07-2008 at 18:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik niet die zitten lekker onder Marcel zijn golfje. Last edited by Beetlefreak : 07-07-2008 at 07:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ben ik verkeerd ingelicht ,dit was in ieder geval wel een erg mooie Mk3 !
Last edited by Beetlefreak : 07-07-2008 at 07:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is de golf van Dennis, idd niet Marcel klok Maar iig wel een hele mooie MK3! ook 2e Prijs MK3 daar gehaalt. |
|
||||
|
||||
Was een zeer gezellige meet.
En Wytze bedankt vindt het zelf ook zeer geslaagd staan En weer een heerlijke rit erheen gehad super. Oh ja Wytze op de TOMTOM moet je niet de kortste weg invoeren maar de weg van de minste weerstand
|
|||
|
|||
lingen
wytze, gefeliciteerd man. en je maatje ook natuurlijk.
heb nog ff met je vader gepraat, denk dat we jullie wel vaker in dld gaan zien. enuh dennis, de beker is je gegunt(ik heb golf 3 gejureerd) zeer nette auto. |
|
||||
|
||||
We zullen zeker vaker richting duitsland gaan !
Leuke sfeer ,mooie auto's en lekker eten ,wat wil je nog meer ! En die golf van Dennis had ook een leuk detail IN de auto ,het in de kleur van de auto gelakte stuur ! en dan nog even de Halve meters worst !
|
||||
|
||||
Een helse rit om er te komen! 8v Lip heeft de weg (lees openbare weg, heb het nog niet eens over de drempels) meerdere malen geschraapt. Heb nu echt met enig recht cartervrees! Maar hoe verder van huis, hoe mooier het weer! MFA gaf zelfs 29 graden aan!
Mooie wagens gezien, aparte stijlen, gezellige sfeer. Duitsers doen het wat dat betreft best leuk! Rondje lopen, halve meter worst kanen en dan weer op het opklapstoeltje zitten. Leuke bijkomstigheid dat ik en Wytze nog een beker mee mochten nemen ook! Daarna nog wat foto's geschoten op een oud laadperron (hierboven te zien). Al met al een gezellige dag! Zeer zeker de moeite waard om binnenkort nog eens de grens over te knallen! |
|
|||
|
|||
gister een erg leuke dag gehad in lingen,stonder erg veel dikke karren bij!
de zweer en de braadwursten waren ook erg goed trouwens :mrgreen: de rest van de verzameling http://www.mijnalbum.nl/Album=4ILC7CLE |
|
||||
|
||||
@ rudie ,Mooie foto! (ook die van mijn hele jetta ,Thanks!)
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik vond het ook een mooie meet, alleen jammer dat het niet zo druk was. Wel stonden er bommetjes
|
|
|||
|
|||
Quote:
Al had je mijn auto ook wel ff mee kunnen nemen met het poetsen, je was zo goed bezig |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je dat al poetsen vond had je even de dag ervoor moeten kijken. Dit was slechts met water wat vliegjes eraf beuken |