|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ja maar een Jetta met TD en snel.... Wil gewoon lager, ik rij toch maar af en toe in die auto. H&R setje is die auto niet waard Onder een nieuwere auto (lees: TT, Passat 3Bg, Golf IV/V etc.) zou ik ook geen schroefsetje van 300 euro steken
|
||||
|
||||
Quote:
nee is ook niet hetzelfde als v-maxx leg maar bij elkaar en kijk naar de lassen etc. maar het is in elk geval erg erg weinig geld...? ? |
|
|||
|
|||
wacht maar tot in essen... dan koop je deze sets voor 150 euro....hahahaha toen ik een paar jaar terug mijn kw's kocht viel ik om van de prijs nu kosten de schroefsets evenveel dan een gewone vaste set... ik heb zo'n v-maxx set onder mijn golf 3 gti gehad en heb daar zonder problemen mee rond gereden... enige verschil met de kw's was dat ik bij deze geen niergordel nodig had....
|
|
|||
|
|||
En mensen ervaring met dit bedrijf ?
http://www.hottuning.nl/home/home.php Deze zitten zowel in Nederland als in België Setjes voor de golf III zouden volgens verkoper die ik aan de lijn heb gehad van Raceland zijn |
|
||||
|
||||
ik zit te twijfelen tussen een FK koniggsport schroefset of KW variant 1.....iemand ervaring met deze merken?
|
|||
|
|||
ik heb een FK koniggsport schroefset onder mijn golf 3 variant... Ze gaan best laag en het word toch niet zo'n stuiterbak...
|
|
|||
|
|||
Quote:
lees cleaned be zeer slechte ervaringen met dat bedrijf beweren veel maar telkens een ander antwoord. |