|
||||
|
||||
Golf 2 GTI interieur
Ik heb dit interieur een tijdje terug van Arne gekocht, ik wou het misschien in m'n Jetta zetten maar daar heb ik nu al een mooi interieur in.
Dus het interieur dat nou op zolder staat te verstoffen mag weg De wangen van de bestuurdersstoel zijn opnieuw gevuld en bekleed, dus die heeft een beetje kleurverschil, maar in het echt is dat minder dan op de foto's. De bijrijdersstoel en achterbank hebben enkele brandgaatjes. Ik heb er geen deurpanelen bij. 50 euro, op te halen in Rotterdam |
|
||||
|
||||
Hatseflats
|
|
|||
|
|||
interieur
Hoi man,
Is dit interieur er nog? groetjes jeroen |
|
||||
|
||||
Jep
|
|
|||
|
|||
heb je de stoelen nog ?
kunne we elkaar ergens onderweg afspreken wa kom van antwerpen (tege de grens met woensdrecht en bergen op zoom) |
|
|||
|
|||
Quote:
hellow |
|
||||
|
||||
Oh sorry had al ff niet meer gekeken hier
Stuur me anders ff een pb'tje, ik kom nog wel eens in Breda namelijk. |
|
||||
|
||||
Nog steeds te koop trouwens, en ik kan wel een beetje geld gebruiken.
Ik ben zaterdag en zondag naar de Watercooled MK1 meeting in Assen, mocht iemand interesse hebben uit die buurt kan ik kijken of het in de kofferbak van m'n Jetta past. |
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk alleen interesse in de bestuurdersstoel (mijn wang is slecht). Maar ik neem aan dat ie alleen compleet weggaat?
|
|
||||
|
||||
Mja, dat is wel de bedoeling ja
|
|
|||
|
|||
Hm, dan moet ik er nog even over denken. Vind het opzich wel interessant, maar dan zit ik dus weer met een interieur over
|
|
||||
|
||||
Gertjan, heb je de hele set nog? Ik zit in Apeldoorn maar weet nie of je toevallig zelf nog ergens deze richting op moet binnenkort ofzo?
Ik heb nu alleen twee kuipen voor maar met gezinsuitbreiding ga ik dat dus nooit redden met die kuipjes Hoor/lees t wel, Joop.
|
||||
|
||||
als niemand het koopt,
haal ik het over 2 weken op. groetjes! |
|
||||
|
||||
Verkocht
|