|
|||
|
|||
82'er golf ein
Hallo,
Ik ben Arne,18jaar en zot van VW's Enik 'studeer' voor carrossier. Ik heb me in januari een golf1 1100 bezine gekocht van april '82. in het kleur: laghasagroen met. Gekocht van eerste eigenaar en met 96dkm's op de teller. al enkele dingen veranderd ! aan de motor: *luchtfilter *oliefilter *olie *koelvloeistof *waterpomp *distributieriem vervangen *remolie *rempompjes (achter) *bougies exterieur: * fondmetal velgen (lijkt goed op ats cup) * matzwarte motorkap * zwart vw logo * alle roest weggewerkt * GTI lip * verstralers onder de bumper gehangen interieur: * cobra classic stoelen (skai) nog te doen: motor: carbu,onsteking en klepspeling regelen. (mee bezig, dichting kleppendeksel is besteld) exterieur: verlagen,zwarte pinkers vooraan en andere voorlichten interieur: houten bbs stuur monteren (heb ik al liggen) vwoila ! dit is het dan ! foto's volgen ! |
|
||||
|
||||
Welkom hier en ik wacht op de foto's!
|
||||
|
||||
Welkom!
Klinkt goed allemaal!
|
|||
|
|||
inside:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog wat oudere foto's
|
|
||||
|
||||
mooie auto kleur is ook supper!
verlagen zal hem ook goed doen. (ben alleen niet zon fan van de moter kap..) |
|
||||
|
||||
Ik zou hem ook nog wat verlagen,gaat een mooier zicht geven!
Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
merci voor jullie reactie allemaal !
kheb een topic aangemaakt bij projecten te laat gezien dat het bij projecten beter staat ! |
|
||||
|
||||
erg coole stoelen!