|
|||
|
|||
hoi hoi
wij komen dit jaar voor t eerst met een paar man uit venlo en 5 volkswagens . nou was mijn vraag hoe laat we op het terrein moeten zijn ivm auto's parkeren en tent opzetten enzo .. ben benieuwd maar heb der wel zin in grtz stephanie |
|
||||
|
||||
Zaterdag vanaf 12:00uur!
|
||||
|
||||
even een vraagje.. wat is nu eigenlijk het best om te doen als je het weekend blijft..
neem je dan een partytent ofzo mee ook zodat je me zen alle kunt chillen bij de auto's en een koelbox vol bier en eten.. tafel met een zwikstoelen etc etc?
|
||||
|
||||
altijd goed misha, zolang er rekening wordt gehouden met de mede bezoekers-ruime n.p.
Doel is ook relax en enjoy |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou als je het hele weekend komt, en betaald hebt, dan hoef je geen bier mee te nemen. Want daar heb je dan al voor betaald. En het eten ook. Dus gewoon zoveel bier halen aan de tap als je wil. Moet die 50 euro toch een beetje terug verdienen |
|
||||
|
||||
@Peter en Sebas....Dat bier opdrinken komt wel goed hoor!!!!
Beetje hopen op zulk weer als vandaag heren..dan wordt het een prachtweekend!!! Tot zaterdag zou ik zeggen!!! grtz, Vic
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar dat is toch pas vanaf 5 uur... of heb ik het mis? wat is er dan zoal te krijgen voor de weekendgasten?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
McBassie, ik heb geen mail gehad omtrent betaling
|
||||
|
||||
Heb er zin in
|
|||
|
|||
ik ook heb er zin in schiet alkeer op nu een paar dagen.
en de vr6 is klaar voor de eerste meeting na 6 jaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moet je beter met je OPPER comuniceren. jullie betalen bij de ingang. Gr Sebas |
|
||||
|
||||
ja dat weet ik .. maar vanaf hoe laat is de vraag
ik had begrepen dat dat vanaf 5 uur ingaat als de zaterdag mensen vertrekken dus dan moet je de periode van 12 tot 5 uur ook nog (zelf) vullen met bier ea.
|
|||
|
|||
Quote:
das nog eens een goeie vraag. kom ik op terug. |
|
||||
|
||||
dank je.. heb je meer aan als al die spammende Friezen
|
||||
|
||||
Ja nou daar heb je wat aan
Vooral als jij met zulke vragen komt Quote:
Wel eens op een meet geweest toch
|
||||
|
||||
jazeker, maar geen weekendmeet ..
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden en daar hebben we zojuist weer wat voorbeelden van gezien
|
||||
|
||||
Yeah i know
|
|||
|
|||
Quote:
Voor de weekend bezoekers. vanaf 12 u frisdrank. en vanaf 17 u bier en frisdrank. Dus voor de alcoholisten. voor 17u moet je je eigen bier meenemen. |