|
||||
|
||||
geen idee, moet je een sikkens verkoop punt bellen. in leiden zit er een
|
|
||||
|
||||
Beetje ver weg, ik kijk wel eens even in Drachten of Leeuwarden Olijslager zal het wel hebben denk ik.
|
||||
|
||||
Ik zeg www.bootverf.nl
|
||||
|
||||
http://www.sikkensservicecenters.nl/nl/vestigingen.htm
Sikkens verkoop Noord-oost Newtonweg 1b 8013 RD - ZWOLLE Tel: 038 - 4673110 Fax: 038 - 4673115 E-mail: svnoordoost@akzonobel.com |
|
||||
|
||||
Valt mee dus! http://www.bootverf.nl/INT_PERFECTI..._N_art_223.html
|
||||
|
||||
Wat is de kleur Rochelle Red S299 precies? Ik zoek eigenlijk oranje-rood, maar ik heb geen idee of dat in de buurt komt.
Mat is niet leverbaar neem ik aan? Of een andere goede matte lak? /edit; uhm, deze pagina had ik nog niet gezien. Ik zal me eens verdiepen in bovenstaande links
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 26-03-2008 at 23:52. |
|
||||
|
||||
Er is voor 1 en 2 komponenten lak materingsmiddel verkrijgbaar.
Dit kan je toevoegen aan elke kleur. De lak word hier wel mee verdund en zal niet meer dekken. De ondergrond moet dus al in de kleur gelakt zijn dit kan gewoon hoogglans |
|
||||
|
||||
Quote:
De Verfboer in Jubbega, erg goedkoop omdat het vaak blikken met deukjes enzo zijn. Heeft ook vele bootlakken en ook international. Hun bootlakken zijn van Epifanes.
|
|||
|
|||
[Ervaringen] auto rollen
Deel hier de ervaringen met betrekking tot auto rollen.
Ik wil misschien in de toekomst mijn auto rollen (omdat spuiten te duur is en beginnede roestplekken wil wegwerken) Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen hier omtrend dit onderwerp - Hoe heb je voor behandeld ? - wat voor lak heb je gebruikt (evt waar gehaald) ? - Foto'tje van het eind resultaat ? |
|
||||
|
||||
Mijn Golf is gerollerd met normaal buitengebruikt zijdeglans blauw van karwei, voorbewerken is niet echt nodig maar ik zou het de volgende keer wel doen, en goed schuren en je tijdt er voor nemen dan kun je erg mooi en strak rolleren, maar ik heb gehoord dat Yachtlak erg erg goed moet zijn om een mooi egaal oppervlak te krijgen en het resultaat is bijna even mooi als een spuitbeurt.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ligt er aan wat je wilt,ik heb mijn auto ook gerold en wou hem bewust zo mat mogelijk hebben en heb schoolbordenverf gebruikt
resultaat was verbluffend strak,plus strak maken van te voren is niet nodig het enige wat ik aanraad is haal je auto zo kaal mogelijk,ik heb mijn spadbord verbreders laten zitten en afgeplakt...achteraf gezien had ik ook die moeten verwijderen..het wil daar wel es los laten,maar goed schoolbordenverf is bij te kwasten zonder dat je het ziet en doe het als het koud is....want het droogt als een gek |
|
|||
|
|||
gooi eens nog een piccie van dat schoolbord verf op
|
|
||||
|
||||
hoi,
Doordat rollen de laatste tijd steeds populairder wordt zien veel mensen het als een zaligmakend alternatief op spuiten, maar het heeft zeker zn nadelen. Voor een echt netjes resultaat zul je de auto vrijwel net zo goed moeten preppen als je doet voor een spuitklus. Het enige grote verschil is dat je aanzienelijk minder afplakwerk hebt. Wees ook erg voorzichtig met doorschuren, hoe matter de lak hoe minder het beschermd, heb je eronder kaal plaatwerk dan heb je binnen een jaar dikke ellende. Kijk ook eens bij vrachtwagenspuiterijen of industriele spuiters, als je zelf je auto voorbereid zijn die vaak wel bereid m nat in nat af te spuiten met een ertsende primer, nat in nat primer en een 2K kleur voor niet veel geld. Succes |
|
|||
|
|||
ok kan ik eens navragen..
anders wordt het -strakmaken, schuren,primer,schuren,rollen |
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik, al dat werk is waar de meeste kosten in zitten normaal, als jij bij wijze van spreken een ingeplakte auto waar je dat mee gedaan hebt een cabine in rolt en een spuiter ontvet m een keertje, en spuit m, is dat hooguit 2 uur werk, laat dat incl materiaal eens 250 euro kosten ofzo, ga je toch niet rollen?
|
|
||||
|
||||
schoonmaken+ontvetten/spuiten/drogen + materiaal voor 250,-??
dan mag je mij dat adresje wel eens vertellen.. De (auto) lak alleen al is bijna zo duur.
|
|||
|
|||
als ik iets vind voor 250 euro ga ik mijn auto aangeleverd op trailer afgeplakt brengen..
maar ben bang dat voor zo'n prijs het niet v ind. |
|
||||
|
||||
@ mischatdi
Blijft die schoolbordverf een beetje goed op kunststof zitten? Wil de Vento ook een ander kleurenschema rollen en two-tone leek me wel grappig.
|
|||
|
|||
even subtiel schopje voor wat meer ervaringen en foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat niet meer door he Maargoed, moet ie eerst ook in de grondverf of is dat niet nodig?