|
||||
|
||||
armsteun(en) jetta 2 ??
hey,
ik heb sinds kort een jetta 2.(4deurs) in de achterbank heb ik een armsteun(word bekleed in skai zwart) nu wil ik voor ook een armsteun en die ook skai zwart laten bekleden.. mijn vraag is nu, heb je die orgineel tekoop voor een jetta ? of gewoon universele aanschaffen ? mvg wouter |
|
||||
|
||||
even op ebay zoeken, chinese jetta heeft ze maar zijn erg goedkoop om te zien, een universele is vaak mooier.
|
||||
|
||||
kamei nummer: 15225
|
||||
|
||||
Ik heb ooit zo'n Chinese imitaties gehad. Als je een GT-stoel of Recaro hebt, mag je het vergeten, die steun past er dan niet tussen. De verstelknop voor de rugleuning zit dan in de weg.
Je kan wel de rugleuning van de voorste stoelen wisselen. Zo komt de verstelknop voor de rugleuning rechts te zitten en dan past het wel. Bij een gewone CL-stoel weet ik het niet of hij dan past. Verder vond ik die armsteun maar goedkoop gemaakt en plastiekerig.
|
||||
|
||||
http://www.kamei.de/ww/de/pub/produkte/komfort.cfm
En dan artikelnummer 01422511 Last edited by Vaezzz : 22-06-2008 at 14:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor dat geld kan je een 2e jetta kopen |