|
|||
|
|||
probleem bobine golf 3 gti
goedeavond
ik heb een probleem met mijn golf 3 gti 8v motor code 2e gister is mijn bobine kapot gegaan zag vonk overslaan bij behuizing heb van daag bobine vervangen door 1 van een vr6 was mij verteld dat dit dezelfde moest zijn klopt dat? de auto start nu helemaal niet meer heb totaal geen vonk meer auto is zo lang doorgestart dat de accu helemaap plat is geweest mischien hebben jullie wat aan deze info alle info en suggesties zijn welkom, heeft iemand enig idee wat het kan zijn alvast bedankt kim vriendin van 8 klepper!!! |
|
||||
|
||||
misschien is die bobine van die vr6 wel helemaal stuk?? Ik zou toch een nieuwe plaatsten als de oude niet meer goed was. En dan gelijk 1 die voor een gti-8v bedoeld is...
|
|
|||
|
|||
Heb toevallig vandaag hetzelfde meegemaakt, reed 50 en pats, motor uit. Wegenwacht hing er even een tijdelijke bobine aan, en gelijk weer lopen (met een enorme fluittoon over mijn speakers gek genoeg).
Gelijk even een nieuwe bobine gescoord @ Brezan, en hij draaid weer als een zonnetje. Kost je +- € 100,- maar dan weet je zeker dat dat goed zit |