|
||||
|
||||
Ben er bij met de bangbus....
Weet alleen niet of ik m,n nieuwe wielen er dan onder heb helaas. wordt het gewoon staal dan... groetn ikke
|
||||
|
||||
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik er helemaal niet bij zijn.
ERG jammer.
|
||||
|
||||
Maybe sunday da we ffkes langs komen waaien....feestje zaterdag vandaar!
mzzls
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Mischien een stomme vraag;maar als je met je tuuttuut het terrein op wilt,moet je dan inschrijven,of mag je ,m er gewoon neerzetten...
|
||||
|
||||
je mag hem gewoon neerzetten, we hebben bezoekkers en deelnemers parkeerplaatsen. inschrijven is alleen noodzakelijk als je het weekend wilt komen ( ivm inkoop eten drinken)
|
|
||||
|
||||
Topper!wordt waarschynlijk zaterdag..
|
||||
|
||||
Zaterdag's va 12:00
de dagbezoekers worden zaterdags rond 17:00 verzocht om te gaan waarna de bbq en het feest kan beginnen zondag gaat het terrein open om 10:00 ( dus niet 09:55 ) Voor de Prijsuitreiking zal de exacte tijd nog worden omgeroepen, we moeten natuurlijk eerst onze vriendjes uitzoeken Als het goed is hebben we een buitenlandse jury, maar commentaar zal er op een prijsuitreiking altijd zijn |
|
||||
|
||||
het waar verleden jaar zeer tof dus zal ik dit jaar ook wel weer van de partij zijn
hoop dat de rat van mij dit jaar nergens met de bodemplaat blijft schuren. dat vind ie niet zo fijn. (ein volk ein wagen....) |
|
||||
|
||||
"we moeten natuurlijk eerst onze vriendjes uitzoeken "
kom denk ik ook wel even langs,met nog een paar golfjes1. alleen de jetta op stalen velgen, want de bestelde velgen zijn nog steeds niet binnen. Last edited by ronnie_v : 19-06-2008 at 19:24. |
|
|||
|
|||
ik hoop hier naartoe te kunnen komen.
hopelijk met de golf 1,maar die moet eerst nog verzekerd worde.... en anders met den 2 hi.... grtz |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die het hele weekend willen komen, je hebt nog 24,5 uur om je in te schrijven .
|
|
||||
|
||||
Gaan er nog mensen uit de buurt van hengelo ( ov )??
|
|
||||
|
||||
Walter heeft ook weer z'n best gedaan op de prijzen, ze zijn klaar!
Wees gerust, we hebben er genoeg!! En de nieuwe "Best of Show" voor dit jaar! Uiteraard zal er ook weer een leuke creatie worden gemaakt voor "Best of Wheels" en "Best of Rat". Good Luck!!
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 21-06-2008 at 09:21. |
|
|||
|
|||
leuke prijzen ....maar ik ga voor de gezelligheid ....
|
|
||||
|
||||
1e Lange afstand voor de Jetta sinds het nieuwe blok! Dus heb ik er zin in!
|
|
||||
|
||||
Hopen dat ik de schroefset voor as Zaterdag binnen heb.
|
|||
|
|||
de f&i vr6 is klaar van de week nog een paar dingetjes heb er zin in na 6 jaar mag dat ook wel eens.
|
||||
|
||||
Quote:
ja issie er eindelijk eens een keer bij dat is dan dus zowiezo al mk2vr6 nr2 |
|
||||
|
||||
Hoop toch wel dat mijn velgen klaar zijn, het chromen van de originele boutjes van de RSen duurt toch wel lang.
|