#1
|
|||
|
|||
temperatuur motorblok
hoe heet mag ht blok worden want die van mij geeft wel een 116 graden aan
|
#2
|
|||
|
|||
lucht of watergekoeld? normale bedrijfstemp is rond 90 graden... maar 100 graden moet onder slechte koelomstandigheden ook kunnen.
|
#3
|
|||
|
|||
watergekoeld
|
#4
|
||||
|
||||
olietemp of watertemp?
__________________
Mk1 cabrio g60 mk1 Turbo Diesellllll |
#5
|
|||
|
|||
olie
|
#6
|
|||
|
|||
vandaag kwam de olietemp meter op 120 graden is dit goed of is er iets aan de hand mazl
|
#7
|
||||
|
||||
Dat is aan de hoge kant.
Mijn olietemp (1800 8v motor) is normaal gezien rond de 100 graden. Ik heb laatst een koppaking kapot gehad en merkte dat in eerste instantie doordat ook de olietemp erg opliep (114-120 graden).. Tweede symptoom was waterverbruik en witte smurrie onder aan de vuldop.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#8
|
|||
|
|||
Bij welke snelheid / belasting krijg jij deze temperaturen?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
|||
|
|||
gewoon bij ongeveer 120 /140 km per uur op de snelweg
|
#10
|
|||
|
|||
oja vergeten te vermelden ht gaat over een sharan vr6 2.8
|