|
||||
|
||||
Corrado G60 blok (kaal) + versnellingsbak
Ik heb staan een kaal G60 blok met de versnellingsbak er nog aan vast.
Dit blok + bak komt uit mijn Corrado en had er 230.000 km opzitten. Heb er zelf een kleine 8000 kilometer redelijk probleemloos mee gereden. Géén olieverbruik, koelwater wat er uit kwam was volledig schoon. Alle randdelen zoals lader, dynamo, stuurpomp, startmotor, leidingen e.d. blijven hier. In- en uitlaat, fuelrail blijven er wel op zitten. Versnellingsbak was mijns inziens niets mis mee, ging wat moeilijk in de achter-uit maar dat kan ook aan de kabelafstelling hebben gelegen. Koppelingsplaten en drukgroep zijn in orde. Maarrrrrr......de reden waarom ik het blok gewisseld heb is omdat ik aan een blok kon komen met veel minder kilometers en in de tijd dat ik er mee gereden heb 2X het olielampje kortstondig aanging wat betekend dat óf de lagerschalen óf de oliepomp vervangen dient te worden. Misschien voor iemand die het wil reviseren. Prijs 200 euro, op te halen in Geleen. Je kunt me ook bellen op 06-27333872