|
||||
|
||||
Mk1 cabrio instrumentenpaneel
Hey,zou graag weten of een instrumentenpaneel (zonder MFA) van een Mk1 cabrio zonder aanpassingen werkt op de originele bedrading van mijn Mk1 van 1983! In de mijne zit het paneel met die grote klok rechts. Indien dit werkt speelt het dan een rol van welk jaar het paneel van de cabrio is? Grtz!
|
|
||||
|
||||
Niemand? Tof forum!
|
|
|||
|
|||
Niet zo'n simpele vraag, hé. Tenzij je het al eens geprobeerd hebt. Zal morgen de boeken eens openslaan. Kan je wel al vertellen dat, moest de stekker passen, je toerenteller NIET zal werken zonder bijkomende bedrading.
Grtz N |
|
||||
|
||||
Bedankt,had al ver de hoop opgegeven.Toch al zeker bedankt van de hulp!
Zwart-rode draad van de bobijn komt in de stekker toe! Grtz. Andy Last edited by The_Rabbit : 02-06-2008 at 21:32. |
|
|||
|
|||
Ik kan je vraag niet beantwoorden maar Ron21 kan dat wel, die leeft volgens mij op draadboom . Hij heeft indertijd mijn MK1 GTI voorzien van een MFA en daar kwam nog behoorlijk wat bij kijken. Vakkundig en vriendelijk, ondanks dat hij die dag hondsberoerd was ivm verkoudheid.
http://www.xs4all.nl/~valo/ Als je die MFA er niet in hád zitten dan mis je sowieso een aantal sensoren/schakelaars om het één en ander te laten werken. Die moet je er allemaal bij hebben. |
|
||||
|
||||
Thxs,maar MFA moet er niet in hoor,wil gewoon instrumentenpaneel met toerenteller bv. van Mk1 cabrio 90pk. Ik zit nu met 1.1 GG motor.
Grtz. |
|
||||
|
||||
Je kunt volgens mij de toerenteller uit de ene unit gewoon in je bak zetten waar nu de klok zit. Heb ik 2x gedaan en werkte gewoon 2x.
De hele bak overzetten weet ik ook niet. Toevallig heb ik net ook een topic over de tellerunit geopend. |
|
||||
|
||||
Denk dat het moet lukken met de hele bak. Printplaat van de bak met de klok is er bij mij 1 zonder oliedrukcontrole op maar is inderdaad wel voorzien voor toerenteller te plaatsen. Mijn Mk1 is een speciale uitvoering die,als ie met een 1.5 uitgerust was,geleverd werd met toerenteller standaard. Dus ik denk als de bedrading er ligt zou de hele bak van cabrio ook moeten werken,niet?
Grtz.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |