|
||||
|
||||
Vandaag een nieuwe voor en achterbumper (OE) met chrome bies besteld voor de polo
|
|
||||
|
||||
hoe is het nou met je blokkie afgelopen? Je had een blok uit een golf gehaald toch?
Goed bezig, dit marsrode monster moet wel op de weg blijven.
|
||||
|
||||
Met m'n blokkie is t weer helemaal goed gelukkig! Mag ook wel na 300,- onkosten.....
in de koppakking (als je voor de auto staat linksvoor) was een oliering stuk van dus daarom lekte hij erg veel olie dus die heb ik vervangen net als de klephoedjes, Nokkenas keerring, Kleppendeksel pakking, klepstoters, kleppen, bougies + kabels, luchtfilter, spruitstukpakking in/uitlaatzijde, oliefilter + olie, verdelerkap + rotor, stroomverdeler, v snaar, accu en de dynamo ja ik weet t het polovirus heeft me goed te pakken Morgen als t goed is m'n nwe bumpertjes ook binnen nog ff en hij is weer nieuw (met 83.000 op de teller) haha. De auto intussen ook weer ff voor de apk gehad afgekeurd op een scheurtje in de midden demper Kreeg als compliment mee van de apk keurmeester dat ie nog nooit zo'n keiharde polo had mee gemaakt |
|
||||
|
||||
ATS Classics gister ingeruilt op een setje Ronals 13'' 6j et13 en met een beetje hulp van renee (hooijercarstyling) ging dat passen na dat de wielkasten uitgerold waren achter :P foto's volgen
|
|
||||
|
||||
Hier m'm nwe set ronal's
en een paar andere goodies de rest volgt nog! nwe radio omdat de oude t niet meer deed |
|
||||
|
||||
pirelli's gaan de deur uit ervoor in de plaats komen 13'' votex velgen
wat zou het mooiste staan onder mijn polo? gepolijst of zwart met rood randje? |
|
||||
|
||||
ik zou zegge zwart rood randje, past bij de auto kleur ! verder, NICE polo !
|
|
||||
|
||||
hier weer eens een korte foto update van alle kleine dingetjes die ik aan de polo gedaan heb |
|
||||
|
||||
Leuke Polo
Heb je de Votexjes nog niet af? |
|
||||
|
||||
votexjes liggen spuitklaar in de kast eerst weer wat anders laten fixen...
Na lang zoeken en dingen vervangen te hebben ben ik der eindelijk achter wat het gejoel bij het motortje was. De oliepomp dus! Die laat ik aan komende week ff vervangen! Onderdelen al binnen |
|
|||
|
|||
Die Golf 2 CL onderlip staat echt bruut!
|
||||
|
||||
toch wel he piece of koekie om m pas te maken
Je maakt een inkeping in de vorm van een v precies in het midden, daarna 2 normale inkepingen aan t uiteinde op de hoeken ongeveer 10cm vanuit de hoek, daarna schroef je m der ff onder en teken je de hoeken even af omdat die ingekort moeten worden en je demonteerd m ff weer, kort de hoeken af op de zojuist afgetekende plekken en werkt de onderlip eventjes netjes af en je schroeft de lip er weer onder.......... |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze howto gaat zeker tot kopieergedrag leiden
|
||||
|
||||
mij best geen problemen mee en een cl lip kost ook niet zoveel heb de mijne voor 2,- op de sloop op gehaald
|
|
||||
|
||||
GT
voor: Na: Rolluh: |
|
|||
|
|||
da vind ik nu is echt ne mooie polo!!!
wat aanpassingen, ni teveel, maar echt oldskool! echt knap werk!!!! doe zo verder zou ik zeggen!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
idd, onder mijn polo hangt ondertussen ook al een CL-lip Maar ook wel omdat ik dat echt VET vind! |
|
||||
|
||||
thnx
|
|
||||
|
||||
Alle spullen voor de rem upgrade zijn binnen Volgend weekend oid maar eens ff voorelkaar maken
|
|
|||
|
|||
Overkill aan remmerij? Whooehaahhahahaaaaaaaa (Deja vu!)