|
||||
|
||||
'Wie kan me helpen'
ik ben op zoek naar een grill met rode lijnen voor mijn golf1 gti. Ik heb het ook al bij "onderdelen gezocht" geprobeerd maar geen reactie. Het liefst het ik een enkele grill met de bij behorende zij ringen voor de koplampen.
Origineel hoort in mijn auto een dubbele grill met mistlampen erin maar dat vindt ik niet zo mooi. Hebben jullie anders nog tips om het na te maken, Chromen strippen rood spuiten ofzo, en heeft iemand dan een kleurcode wat het dichts bij origineel in de buurt komt? Groeten Ronald |
|
|||
|
|||
www.golf1onderdelen.nl ff mailen of ze iets hebben liggen de onderste rode lijst staat er wel op
|
|
|||
|
|||
Quote:
Grille met rode bies is bijna onvindbaar, als je er 1 vind dan moet je de hoofdprijs ervoor betalen. Wat je kan doen is een grille kopen met een chromen omlijsting, deze eraf peuteren, schuren, grondlak, schuren en marsrood spuiten. |
|
|||
|
|||
ik heb nog wel twee oranje zij stukjes liggen en de onderste lange gedeelte ook oranje (verkleurt) Het middelste stuk is niet zo mooi meer, maar misschien wel iets van te maken.
m |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog 2 zij stukjes liggen, zijn alleen wel en keer zwart over gespoten door een of andere eppo maar je kunt ze nog wel weer mooi strak krijgen.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is het wel een eppo met een hoofdletter E. Wat een knaak. Wat zonde.
|
||||
|
||||
die rode bies is allang uit het programma genomen bij VW, enigste wat je kunt doen is idd een chromen bies rood spuiten, heb ikzelf ook al vijf (!) jaar geleden moeten doen.
|
|
||||
|
||||
Zijn die chrome biesjes wel vrij normaal? Ik wil ze liefst ook op mijn cabrio zetten.
|
|
||||
|
||||
ik heb een chromen grill liggen alleen de zijkanten moet ik nog hebben. wie wil ze opsturen van jullie en wat vragen jullie er dan voor incl verzenden.
Grts Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt Black Devil even PB-en, die heeft wellicht iets voor je liggen. Succes! Tom |
|
||||
|
||||
hey Pirelli,
ik heb nog een middendeel liggen van een Golf 1 grille... deze heeft een rode losse bovenlijst en een losse rode onderlijst... ook heeft ie een rood logo wat er niet uitziet... ik hoor wel of je interesse heb...
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn originele rode gti grill heb ik ook ff opgeschuurd om opnieuw te spuiten, maar als de lak eraf is heb je als het ware chromen strips, dus of je nu de originele opschuurt en rood spuit of de chromen opschuurt en rood spuit maakt niet uit! Zij stukjes heb ik nog wel liggen maar moeten alleen wel opnieuw gespoten worden! PM me maar als je er belang bij hebt!
|
|||
|
|||
als je gaat spuiten let wel dat je de grille voorbehandelt met kunstof primer. en die lichtjes op schuurt. als je kunstof gaat schuren zijn er kleine soort van haartjes die overeind gaan staan waardoor de verf er na langere tijd gaat brokkelen en er af valt. met de kunstof primer verhelp je dat.
|
|
|||
|
|||
je kunt de GTI lijsten ook nieuw kopen voor €99,-(fabriekskwaliteit)
Voor die prijs heb ik ze op marktplaats gezien. Als je op de home-pagina "golf 1 gti" intypt komt het vanzelf voorbij... en op volkswarenhaus.de kun je voor €9,- per stuk de plastic zijkanten van de grille bestellen (de hoeken links+rechts bedoel ik). Zal wel imitatie zijn denk ik. |
|
|||
|
|||
marktplaats
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar het is niet van kunststof Het is een aluminium rand die om de rand van de gril heen doet..
|
||||
|
||||
Precies!
Breek er maar eentje doormidden merk je het vanzelf!
|
||||
|
||||
heb ze op Essen gekocht (metalen uitvoering) was iets van 120 pleuro geloof ik
|
|
|||
|
|||
Er zijn een aantal aanbieders die de rode golf 1 bies hebben. Check op vwforum.nl, misschien staan ze hier ook.
|