|
||||
|
||||
Signaaldraad toerenteller
Ik zou graag willen weten welke draad ik moet hebben in het dashboard van de toerenteller van mijn MK1.
Ik wil een cruisecontrol aansluiten. Het betreft hier een 1.6 LS |
|
|||
|
|||
Op connector T14, achteraan het instrumentenpaneel zou een rode draad moeten zitten op de 4e positie. Ik denk dat em dat is, best es controleren. Het schema is heeeeeeel klein gedrukt.
Grtz N |
|
||||
|
||||
Volgens elektrisch schema uit de vraagbaak van de Golf Mk1 is de draad voor de toerenteller inderdaad op connector 14 maar is het de rood-zwarte draad in 5de positie. Best ook eens controleren.
Grtz,Andy. |
|
||||
|
||||
Thanx, ik zal zo ff gaan kijken. Kan ik ook een vraagbaak online vinden ?
|
|
||||
|
||||
Op inertnet ook al gezocht maar geen vraagbaak gevonden. Heb er 1 in de bibliotheek gevonden. Grtz.
|
|
||||
|
||||
Ik kon hem namelijk ook niet vinden online
Maar het is zwart/rode draad. |
|
||||
|
||||
De cruise control werkt
Wat een genot op de snelweg zeg, nog bedankt voor jullie info |
|
|||
|
|||
welke kant zit die draad aan het dashboard links of recht want mijn toerenteller werkt niet en wil hem graag werkend maken.
het gaat om een golf 1 uit 1979 met een 1.5 GLS gr michael |
|
|||
|
|||
@ Pinda: is dat jou golf 1 op jou afbeelding? ben namelijk groot fan van die mk1!:P
@ Pinda & vw_micheal: ik heb wel scans van de electrische schema's en andere blz van de vraagbaak. Mocht je iets nodig hebben stuur maar een PM met je mail dan stuur ik je het wel ff op |
|
||||
|
||||
Quote:
Onder het motto beter laat dan nooit Dat is niet mijn mk1 op de afbeelding, ik vond deze afbeelding heel lang geleden ooit eens op internet, maar zag net dat deze auto in het topic "dikke mk1" op pagina 101 staat.