|
||||
|
||||
zoals het er nu uit ziet denk ik het volgende;
witte knippers voor monteren subtiel rood/oranje streepje in de bumpergoot plakken evt. VW logo zwart maken Ik denk dat als je de bumpers helemaal oranje maakt het net een beetje te oranje wordt..
|
||||
|
||||
Jaah, Zijdeglans gerold ben zelf wel tevreden over hoe het gaat valt niet tegen.
thanks |
|
||||
|
||||
Ik zou denk je bumpers, gedeeltelijk in kleur rollen...
Dus de onderste rand, en de bovenste rand, zwart laten.....
|
||||
|
||||
Quote:
( en dan VW Embleem gewoon laten zoals ie is ).
|
||||
|
||||
ok, thanks voor de goeie reacties. ik rol gestaagd verder en als hij klaar is dan zien jullie het snel oranje dekt niet zo lekker heh =p
|
|
||||
|
||||
Ik vindt hem mooi..en indd zou ik wel witte knippers zetten, en het bumpergootje oranje maken..en witte zij knippers van een golf twee zetten..
raampjes mooi zwart tinten en met die twee kleuren blijven combineren... dan wordt het een strakke bak.. velgen zijn erg mooi geworden.. gr ronnie
|
||||
|
||||
Even de tussenstand :
Pff dat rollen is nogeen vak-appart Nog ff dan is ie klaar. grt Remko
|
||||
|
||||
Wow! word steeds mooier Leuk kleurtje zie je nie zo vaak
|
||||
|
||||
Quote:
binnenkort het EK!! dus past goed bij het thema
|
||||
|
||||
Terug van weggeweest!
haallo allemaal,
Hierbij wil ik even wat fotos laten zie het polotje er uiteindelijk uitziet! En graag wat reacties over wat jullie er van vinden, ik ben er in ieder geval tevreden mee. En rij alweer een aardig tijdje rond zo Bij deze: Ik hoor wel wat jullie er van vinden Groeten Remko
|
||||
|
||||
oranje met zwarte bumpers
Ik vind hem top!!! blijf wel weg van de jagermeister / meisterjager stickers he! |
|
||||
|
||||
Thanks! was ook niet van plan om hem met jagermeister stickers te beplakken hoor
|
||||
|
||||
Ik heb hem zien staan gister op coenekoop.
|
|
||||
|
||||
Dat ken best kloppen is bij me werk
|
||||
|
||||
Leuk karretje inderdaad, ik zou zelf nog kijken of ik een gedeelte van de bumpers ook in kleur zou kunnen zetten.
|
|
||||
|
||||
leuk geworden