|
|||
|
|||
probleem met verlaging
Heb hier een KW variant2 op de golf 4 steken met 18" velgen.
Nu is het zo dat de rechterkant de stabilisator tegen de cardan schuurt, en links niet. Heb beide kanten al eens uitgemeten van grond tot wielkas en de afstanden waren gelijk (dus auto hangt gelijk). Wat kan hier een oorzaak zijn van het wel slepen aan de rechterkant en links niet? |
|
||||
|
||||
gewichtsverschil of getordeerde carrossie zijn de eerste 2 dingen die bij me opkomen..
|
|
|||
|
|||
wat mag 'getordeerde carrossie' zijn?
|
|
||||
|
||||
dit is torsie:
(en ik bedoelde carrosserie) trouwens, als je wielkas tot grond hebt gemeten, wil niet zeggen dat de pasvorm binnenin gelijk is.. Last edited by Marcski : 26-02-2006 at 01:20. |
|
|||
|
|||
ahzo, nu snap ik het.
Wat is dan een oplossing voor dit probleem??? Die rechterkant beetje omhoog schroeven zodat het niet meer schuurt... gaat de wagen dan niet ongelijk lopen??? |
|
||||
|
||||
kijken waar hij aanloopt, en daar ruimte maken indien mogelijk, of beide kanten ietsjes hoger schroeven
|
|
|||
|
|||
Heb nu de schroefkit 3.5cm naar boven geschroefd, het is al beter, maar nog niet helemaal verdewenen. ik vraag me af of het niet mogelijk is een andere stabilisator te steken die niet over de cardans loopt???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, Het is niet mogelijk een Golf IV "extreem" te verlagen zonder dat je tegen jouw probleem aanloopt. Je kunt wel meer verlagen maar zoals jezelf al aangeeft moet je daarvoor andere stabilisatorstangen monteren. Dit is gebruikelijk bij de Golf IV.. Groet, Richard. |
|
|||
|
|||
Quote:
Had zo al een licht vermoeden. En wrschl een stabi die niet over de cardan loopt. |
|
|||
|
|||
hoelaag kan je dan max verlagen zonder aan te lopen? met 18 " velgen ? zonder zware ingrepen
|
|
||||
|
||||
40mm
|
|
||||
|
||||
Even van deze dingen eronder en probleem met stabilisator is over, zijn verstelbaar zodat je je stabilisator lager/hoger kunt stellen.
|
|||
|
|||
je aandrijf as aan de rechterkant is ook dikker,dan de linker. daarom heb je het alleen rechts
|
|
|||
|
|||
bij extreme verlaging helpen die koppelstangen ook niet. ik heb gewoon een andere stabi eronder gezet, dan ben je van het probleem af
Quote:
|