|
||||
|
||||
Ik ga werken, ben nu nog even aan het wachten op de glas-in-lood man die een nieuwe ruit van glas-in-lood komt brengen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het lood zit toch eigenlijk in het glas of niet
|
||||
|
||||
Quote:
Nee pannenkoek, het glas zit in de loodframpjes, dus het zin in het lood. |
|
||||
|
||||
Quote:
oh ja weer wat geleerd vandaag
|
||||
|
||||
Vandaag weer lekker verder met de de verbouwing..............1m2 beton in een vloer storten waar de oude wc zat en even lekker muren beuken
|
|||
|
|||
zit ziek thuis (al 3 dagen) en verveel me de tering !!
dit weekend weinig plannen eerst maar is wat beter worden ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk he verbouwen dat moet ik ook nog doen maar eerst alle leidingen door het hele huis in de muur frezen dus mensen in heerlen het is geen gifwolk wat je buiten ziet ik ben aan het frezen
|
||||
|
||||
Uche *Stofstof* uche uche nies *stof*
Het is weer vrijdag! viert er niemand meer vrijdag hier? wordt er geen vrijdagmiddagbiertje meer gedaan? heeft niemand meer wat te ouwehoeren? Ik denk dat ik zo maar eens eerder naar huis ga en even een stukkie ga toeren met de Jet, want die heeft sinds 1,5 jaar een verse apk en verzekering En daarna moeten de Amstels maar weer open, want t is veel te mooi weer om binnen te zitten! Meer van die goeie plannen hier? |
|
||||
|
||||
Proficiat met je APK, dus het bruine gevaardte rijd weer?
jazeker, het is weer vrijdag! nog 1 week en ik krijg de sleutel van mijn nieuwe optrekje. Vanavond met een vriend van me op jacht naar een leeuke VW of audi ..moet een benzine zijn emt veuls te veel PK ik ben benieuwd wat we tegen gaan komen. |
|
||||
|
||||
Vanavond podium maar weer eens onveilig maken en de voegen uit de muur spelen!
Altijd een goed begin voor wederom een onheilspellend weekend . . . de rest van het weekend vult zichzelf in
|
||||
|
||||
Quote:
@Pedaalemmert Jup, glansrijk door de APk, geen enkel puntje en de complimenten van de keurmeester RS2, RS4, RS6, S8, of gaat dat wat boven het budget? @Pee Jee Altijd lekker, wat speel je? (qua instrument en muziek) |
|
||||
|
||||
kom net terug uit oostenrijk.....
|
|
||||
|
||||
Ik niet ben nog steeds aan het werk
|
||||
|
||||
Ben ook nog aan het "werk", gaap, wel saai zo op vrijdag er is hier bijna niemand. Ga maar op tijd een biertje drinken met de overgebleven zwoegers denk
|
||||
|
||||
Ik ga nu naar Freezeland!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Helaas ook nog aan t werk, en te weinig te doen. wel wat om naar uit te kijken, morgen golfje 1 ophalen!
|
|
||||
|
||||
visum geregeld?
paspoort mee? ingeënt? goede reis! |