|
||||
|
||||
Golf III cabrio highline.
We hebben besloten om maar weer een cabrio aan te schaffen.
Het is een golf III Cabrio Highline geworden van 06-'95. Het is een twee liter, dus komt ook nog lekker vooruit ! Het is wel nog de bedoeling om een schroefsetje te monteren en een paar andere velgen. Welke weet ik nog niet precies, maar wordt wel 16" of 17". Bij deze een paar pics. Andere zullen nog volgen. Groeten.
|
||||
|
||||
He ralph bij steven scholten gekocht ?
Ik hem daar zaterdagochtend nog zien staan. Ik was daar zelf voor die blauwe 4 cabrio gaan kijken. Nette cabrio hoor veel plezier ermee. Zou er geen lm replica's onder leggen als ik jou was,dat ziet er niet uit Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Er komt wel "iets" van bbs onder, wat weet ik nog niet, ben nog opzoek. Idd bij Scholten gekocht, tweede auto die ik daar inmiddels heb gekocht, en steeds goede ervaringen daar ! Groeten.
|
||||
|
||||
Schroefsetje is inmiddels binnen. Binnenkort dus even sleutelen. Ben wel nog opzoek naar een paar leuke BBS-jes 16 of 17 inch.
Groeten.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit bunskoek.
Ik weet trouwens nog 3 delige bbs, wou ze eigelijk zelf ma ik werk ma bij optiwa he :P |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zo eindelijk dus de velgen erop zitten.
Het zijn dus Audi A8 parabool velgen geworden. Wel een stukje voor moeten rijden, maar ja je moet wat voor je hobby over hebben he ! Goed gemonteerd met bijbehorende adaptors. Banden maat is 205-40-17" Groeten.
|
||||
|
||||
Errug mooi geworden!
Velgen staan top
|
||||
|
||||
a8 parabool, dus steek 112?
|
|
||||
|
||||
Super velgen !!! Staat geweldig goed. Complimenten
Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Hey Ralph,
Dat ziet er goed uit man. Was de mijne ook maar vast zover. Heb je er nu addaptors op van 5x112 naar 4x100 of heb je een andere oplossing gebruikt ? groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Marco, Met de cabby van jou komt het ook wel goed hoor !! Inderdaad 5x112 naar 4x100. Niet de meest ideale oplossing maar veilig is het wel. Een draadgat komt altijd uit in het andere. Maar dit is opgelost met een speciale bout. Wel blijven posten bij je eigen project he !! Ik zal het zeker blijven volgen. Groeten.
|
||||
|
||||
@g60fahrer, heb je ook een closeup van je wielen? De spaken lijken wel iets anders dan die van mij, ik heb 17" 7.5j van de TT, die van jou zijn 17" 8.5j?
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Erik M]@g60fahrer, heb je ook een closeup van je wielen? De spaken lijken wel iets anders dan die van mij, ik heb 17" 7.5j van de TT, die van jou zijn 17" 8.5j?
Ik zal er van de week even een posten. Mooie auto trouwens die van jou. Groeten.
|
||||
|
||||
Ze zijn trouwens alle 4 17" 8J
|
||||
|
||||
erg mooie cabrio......!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanxx
|
||||
|
||||
volgens mij lijken die spaken anders doordat de steek groter is, Erik..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is inderdaad een verschil. Maar de "kom in het midden van de velg is ook anders. Ik zal straks nog een close up foto maken en posten.
|
||||
|
||||
[QUOTE=Erik M]@g60fahrer, heb je ook een closeup van je wielen? De spaken lijken wel iets anders dan die van mij, ik heb 17" 7.5j van de TT, die van jou zijn 17" 8.5j?
Bij deze de close up.