Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 18-05-2008, 10:19
GTIDriver GTIDriver is offline
Forum regular

Send a message via MSN to GTIDriver
Default Golf 1 chassis met restauratie-rol-beugel en veel meer leuk en uniek spul

Golf 1 chassis met restauratie-rol-beugel en veel meer

wegens beeindiging van hobby te koop:

golf 1 van eind november 83 met kenteken, staat van de auto is redelijk tot goed, 2 kleine deukjes, hier en daar een roestplekkje (grotendeels oppervlakkig, sommige vereist wat meer aandacht.

de auto staat in een rolbeugel waardoor de auto 2 keer 90 graden kan draaien (links en rechtsom) zodoende kom je overal mooi bij en het werkt heel handig. dit is de tweede auto die in deze stellage staat. chassis en rolbeugel gaan NIET los weg, het blijft een setje!

eventueel heb ik al het plaatwerk compleet voor deze auto in goede staat, spatborden zijn nieuw, en in primer gezet, deuren zijn bewerkt en in een uitstekende staat (ook in primer) motorkap is heel netjes wel een klein deukje maar verder roest vrij gemaakt en in primer gezet, achterklep (2 stuks) hebben wat meer aandacht nodig, het gaat hier om de achterklep zonder wisser, met slot. en een klep ook zonder slot (moet nog deels strak gemaakt worden)

alle kabelbomen zijn er ook bij en eventueel ook een setje vloermatten en een skai leren interieur uit een 78-er golf (zwart skai-leer) in redelijke staat. (interieur in princiepe niet inbegrepen, alleen tegen de juiste prijs)

foto's staan nog op mn telefoon, die komen aanstaande week op internet. auto is compleet met kenteken (1100) maar de motorsteun is half aangepast voor een 1500 of meer.

tegen meer prijs is de auto ook te verkrijgen met een set stuurbekrachtiging.

auto met rolbeugel (gaan niet apart weg) kost € 250,= of een goed bod.

Met al het plaatwerk (2 motorkappen, 2 spatborden, 2 deuren, 2 achterkleppen en veel klein plaatwerk spul (reparatie delen heb ik in overvloed liggen (overgehouden van vorig project)) € 400,= (plaatwerk los € 200,=)

setprijs voor de stuurbekrachtiging is 325 euro, set is dan ook helemaal compleet (stuurstangen, kruiskoppeling, slangen, pomp, steunen, reservoir, pully's stuurhuis en schakelmechanisme (nieuw!! met revisie set!!), neem je de set bij de auto, € 300,= extra.

ook heb ik nog een achterpaneel liggen met kleine achterlichten, paneel is netjes, geen rare dingen (wel wat vliegroest, maar daar ga ik nog wat aan doen. voor het paneel vraag ik los 175, bij de auto 150 euro extra.

er mag ook geboden worden maar ik zit niet te wachten op onzin biedingen. mail me maarwat je wilt en tegen welke prijs je dat in gedachten had.

speciale set prijs: € 800 euro, dan krijg je al het bovengenoemde en al het losse spul wat ik nog heb liggen voor golf 1 (aanhanger vol ongeveer) (incl. oud type dash (dubbele tittentacho) en 2 nieuwere types waarvan 1 een luxe uitvoering met dubbel handschoenenkastje)

geef bij interesse in foto's je e-mail adres dan stuur ik ze op.

voor een setje van 3 foto's, zie marktplaats...

http://link.marktplaats.nl/169760422

Last edited by GTIDriver : 20-05-2008 at 21:23.
Old 18-05-2008, 11:43
Forum regular

schiet me net in het zin dat ik nog een setje bron s getinte ruiten heb liggen voor een 3 deurs. alleen hte rechter achterraam mist (een uit mn hoofd) 75,= of goed bod.

daarnaast heb ik nog 2 complete setjes blanke ruiten voor een golf 1 3 deurs, heb geen rubbers meer, of alleen rubbers zonder chromen randjes.
Old 18-05-2008, 12:00
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life

Heb je ook foto's?
Old 20-05-2008, 21:09
Forum regular

mensen die foto's willen hebben kunnen mij erom verzoeken via de e-mail GTIDriver@hotmail.com

voor een setje van 3 foto's, zie marktplaats...

http://link.marktplaats.nl/169760422

Last edited by evilnyntje : 20-05-2008 at 21:21.

Posting Rules