|
||||
|
||||
Echt cool deze restauratie, je kunt zien dat het door een liefhebber (en vakman) uitgevoerd wordt. Keep it up Chris!!
|
||||
|
||||
ziet er erg netjes uit... de kleur is nu ook wat beter te zien
|
|
||||
|
||||
Wouw!
|
|
||||
|
||||
vind van je velgen wat je wilt, maar veel zeldzamer zul je ze niet vinden,.....
|
|||
|
|||
goh, ik vind em super .... echt super....
|
|
||||
|
||||
vandaag adapters besteld in Canada om G60 remmen op Golf 1 fusees te monteren!! :p
|
|
||||
|
||||
Meer Foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
02A is het type bak dat kabelgeschakeld is. De stangen geschakelde bakken zijn 020 bakken. Op de type 2 GTD zit of een 4S of een 4T bak. Golf 1 TD had de FF bak ook wel Fast Fucker genoemd omdat ie zo lang is. |
|
||||
|
||||
Mooi man, ziet er heel goed uit, erg netjes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, en de 4S is de zogenaamde 4+E (economic) en de 4T is een echte 5 bak. De E van de 4S is een soort overdrive |
|
||||
|
||||
De supersprint eraan vast. Eindelijk erin, na 2,5 jaar. De S3 van m'n 'hulpje' en mijn TT |
|
||||
|
||||
Whoehaa! Werk jij ook nog tussendoor, of ben je alleen met je golf bezig Ziet er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
ziet er heel erg goed uit.
|
|
||||
|
||||
He Chris! Gisteren heb ik een stapeltij GTi-tuning & Design blaadjes gekregen en kan het kloppen dat er een oranje Golf1 G60 op de omslag staat die van jou is??
Groeten Rene |
|
||||
|
||||
Klopt Rene,
Dat is de GTI T&D van dec. 1998. Die Oranje heb ik 4 jaar gehad,waarvan 2 jaar met een 16V erin, en de laatste 2 jaar met een G60. Die Golf verkocht in 2000,omdat een Corrado VR6 toen een dikke auto was...........WAS ja. Nooit moeten doen. Die VR6 na een kleine 2 jaar weg gedaan, en deze GTI 1 gekocht.En daar na alweer 2,5 jaar nog steeds geen spijt van. |
|
||||
|
||||
Damn gozer dat ziet er echt perfect uit, een blok inbouwen dat moet bij mij ook nog steeds gebeuren. Helaas niet zo veel ruitme als de meeste hier hebben
|
|
||||
|
||||
netjes chris.....heel goed bezig
|
||||
|
||||
klasse werk man!gaaf hoor zo'n auto helemaal naar jou smaak klaar maken!!
Had ik er het geld en de tijd maar voor met mijn type 1.
|
||||
|
||||
hoezo tijd becky? ga je hem zelf restaureren? .....denk dat je alleen geld bedoelt en alvin z'n tijd...
|
||||
|
||||
Ben zelf ook goed bezig hoor om mijn bumpers te schuren ik wil zelf ook graag leren van alvin hoe het allemaal moet.zodat ik het zelf ook kan.Dus dat is niet allen de tijd van alvin tis ook mijn hobby.als hij mij niet had gekent reedt hij nu in opel.