|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ja daar doelden we op ja, ff nieuw leven in blazen middels dit topic, zijn al weer een hoop nieuwe leden bij, ben benieuwd wat die allemaal hebben staan.
|
|
||||
|
||||
Geen meubulair, ook geen vierwieler, wel tijdelijke binnenslaper. Winterproject 2007/08:
|
||||
|
||||
sjah... Mijn onderdelen liggen allemaal op zolder,in de schuur en op de logeerkamer
Niet dat daar voorlopig wat mee gedaan word helaas... FF kort lijstje: -Compleet interieur voor m'n golf mk2 16V(Logeerkamer) - 16V kop met (waarschijnlijk) kromme kleppen.(zolder) -deurpanelen voor de golf(zolder) -16V grille(zolder) -subkist + composet voor in de deurbakken beide van Infinity(zolder) -Achterpaneel voor de jetta mk1(zolder) -Deurramen voor de golf en jetta (in de gang :P ) - 2 sets velgen (in de schuur) Verders nog een hoop onderdelen bij pa en ma voornamelijk interieurdelen(schroefjes plasticjes en hoofdsteunen) en een motorbok
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups Last edited by Menace : 28-01-2008 at 17:02. |
|
||||
|
||||
En gekopieerd uit de andere topic:
Raceslick tv tafeltje, ooit van Circuit zolder meegenomen, plaat eronder met zwenkwieltjes, tranenplaat erop.. Afentoe wel instabiel vaak genoeg de tv moeten redden door m op te vangen... en daarbij nog veel delen liggen op mijn kamer: setje PLS velgen, Tramont randen gepolijst, halve schroefset, golf 1 gti oliekoeler...
|
|||
|
|||
Quote:
Meer foto`s misschien stijn? En wat is het precies voor machine? Ziet er stoer uit. |
|
|||
|
|||
Leuk topic trouwens. Heb net een huisje gekocht, dus kan wel wat inspiratie gebruiken.
|
|||
|
|||
Op zolder de onderdelen van mij mk1 GTI van 78 |
|
||||
|
||||
niet je rommelzolder.. autodelen in je interieur... anders heb ik ook nog wel wat foto's
mijn hele huis is een onderdelen opslag met hier en daar een tafel en een bed ertussen.
|
||||
|
||||
Quote:
Honda CR500 met supermotard ombouw? (crosswielen er uit--> CBR wielen er in gok ik zo?) Aan de uitlaat te zien is het iig een 500cc versie. Mooi ding! Mijn broertje heeft een suzuki RMX250 met net zo'n ombouw (alles nieuw en glimmend...). Brute machines voor in de stad en op buitenwegen! Niet leuk voor de buren
|
||||
|
||||
Beetje offtopic: Is inderdaad een Honda CR500 supermotard in opbouw (500cc eencylinder 2-takt!!). Ik had hiervoor een CR250 maar die is gestolen, dus daarom ben ik deze nu aan het bouwen deze winter. Gekocht als lijk, inmiddels al een heel eind op weg. Wielen zijn RAD Wheels (USA) in 3,25J voor en 5,00J achter (17").
Gruwelijk bruut wheeliemonster
|
|||
|
|||
Quote:
AUTO ONDERDELEN in je HUIS is de titel van het topic Moet je het anders even aanpassen |
|
||||
|
||||
Hoorde ik mn naam??
Zal wel eesn wat foto's plaasten deze week.. Hebben namelijk een volkswagenkamer!! grtz..Vic
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... Last edited by Bruders : 05-03-2008 at 10:20. |
|
||||
|
||||
In mn slaapkamer staan momenteel een Recaro stoel + frame, achterbank, hoedenplank, 4 velgen nieuw in doos, een std Passat 3c radio, en nog een doos kleine delen en een doos carhifi zooi
In de woonkamer een 15" woofer inclusief behuizing en condensator. Het wordt tijd dat ik 't interieur, de audio en mn wielen eens ga monteren |
|
||||
|
||||
Quote:
Al foto's gemaakt?
|
||||
|
||||
auto in je interieur?
check deze site maar 1ns,wel ff wat terug scrollen.Is maar een kleine selectie