|
||||
|
||||
Pop out's vraagje
Na jaren die dingen in de schuur te hebben liggen (nog met de gulden betaald......)
moesten ze maar eens in de ponton geplaatst worden Nu zit ik met een probleempje ik heb nl. het idee dat ik een onderdeeltje mis Heb ze er in zitten maar zo gauw het ruitje na buiten druk valt hij uit de B-stijl. Heb het idee dat hier een strip ofzo achter moet?? Iemand een idee Alvast bedankt! Last edited by veedubprins : 04-02-2008 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Aangezien het om een 73er gaat ben ik op thesamba.com er wel achter gekomen dat een model na 1970 idd een deel mist.
Omdat deze met een ventilator zijn uitgevoerd (en dus de pop out's overbodig maakte) werden deze niet geplaatst.O Ondanks dat de rest van de aanpassingen wel gewoon in de carrosserie zitten. Niemand een foto/tekening met evt. maten van dit deel ???? |
|
||||
|
||||
Even een email naar ISP sturen en vragen voor afbeelding, inzet stukken verkopen ze ook als ze nog hebben.
Wayne |
|
|||
|
|||
x
|
|
|||
|
|||
z
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat mij betreft mag hier een slotje op Heb ze er namelijk al een tijdje in zitten zelf (laten) maken was de enige oplossing....... Werkt nu perfect! |
|
|||
|
|||
w
waar heb je die laten maken, wil die ook, jan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Custom made door 't broertje van m'n vriendin..... komt vooral op boren en buigen neer en per stuk twee moertjes (M4) erop lassen |