|
||||
|
||||
Signature veranderen?
Waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe pas ik mn signature aan? Ben al een tijdje (± 2 jr) geregeld op Volksforum te vinden maar sta nog steeds te kennen als forum newbee...
Een kick-ass signature zal zeker mn forum imago verbeten! Groet, Michaël
|
||||
|
||||
hier klikken: http://www.volksforum.com/forum/pro...o=editsignature
(of bij Quick Links bovenin als je de rest van je profiel ook aan wil passen) |
|
||||
|
||||
Quote:
Gezien, maar kan hier niet die forum newbee aanpassen. Of wel? Je ziet t een echte computer fanaat!
|
||||
|
||||
ah die.. nee, die verandert automatisch naarmate je postcount hoger wordt.
Er is wel een andere manier om er zelf een tekst voor te verzinnen, maar dat gaat je geld kosten: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41632 |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja... dat gaat dus geld kosten om populair te worden! Wie immer! Maak dat op korte termijn in orde! Mag ik dan kiezen of krijg ik een signature met gouden letters Thanx!
|
||||
|
||||
je mag dan kiezen en krijgt zelfs een kickass sticker gemaakt door het volksforum.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
he hallo dan!!
ook weer aktief aan het posten? groeten hj |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker! Meestal kijken, kijken, lezen maar niet posten... De golf gaat nog steeds als de brandweer! Van het weekend mee gehad naar de usual familie bezoeken Zag dat jij ook weer nieuwe project had? Binnenkort nog een interessant projectje voor mij? Type 3 of een T2?
|
||||
|
||||
Quote:
nou gelukkig doet ie het nog goed!verder nog wat aan veranderd? wil je iets luchtgekoelds? erbij,- of ipv de gele golf? |
|
||||
|
||||
Quote:
Weinig aan veranderd! Probeer een en ander aan onderhoud goed bij te houden. Alleen nu problemen met de Pirelli velgen dat het chroom loslaat (putcorrossie) Nu tijdelijk de originele velgen eronder liggen (gestraald en zwart laten spuiten). Dat geeft tevens iets meer comfort. Nee, zeker erbij ! De golf mag van het meisje niet mer weg, dus laten we daar dan maar niet tegenin gaan... Pa is al jaren bezig met een kevertje en dat begint bij mij ook wel te jeuken!!