|
|||
|
|||
Quote:
LC3T hij glimt iets wat meer he |
|
||||
|
||||
Nou ja...... een beetje maar....Hahaha!! Maar goed dat je me niet kan zien want ben toch wel een beetje jaloers op je auto!!
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je nog een foto van de demper die eronder zit? Is een net en beschaafd dempertje als ik dat zo zie? Waar heb je die vandaan? |
|
|||
|
|||
Kneiter, Dat is een TDI demper met opzet stukken.
Wolgast Jaloers, ga weg man Last edited by T!m : 14-05-2008 at 23:31. |
|
|||
|
|||
Mijn wagen:
|
|
|||
|
|||
Mooie wagen Kneiter ! Deurstrips en spiegelkappen in kleur maken hem helemaal af.
Hier nog even een foto'tje van mijne afgelopen maandag. |
|
|||
|
|||
Quote:
Spiegels laat ik wel mee spuiten deurstrippen niet. Verder wordt er z.s.m. de motorkap, voorbumper, linker voorspatbord, achterklep, spiegels en dakspoiler in kleur meegespoten. Vandaar dat ook de lip + mistlampen verwijderd zijn. Heb je nog een foto van je uitlaat? |
|
|||
|
|||
Nee heb er geen foto van, dan zal ik die moeten maken. Het is gewoon een TDI einddemper met aluminium opzet stukken.
|
|
|||
|
|||
Kneiter K heb een foto'tje gevonden op Vwforum van de achterkant. Ik hoop dat je zo een idee krijgt hoe de uitlaat er uit ziet.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CAXG7RUJ.jpg |
|
|||
|
|||
Quote:
Toch maar eens kijken of ik niet een TDI demper op de kop kan tikken. Die 1.6 demper van mij kijkt zo iel. |
|
||||
|
||||
geen golf, wel mkIII...
|
|
||||
|
||||
Quote:
iieeeuuww wat lelijk |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Helaas niet van mij maar heeft iemand info foto's van deze Golf 3? Superdikke auto................begin de wide-body's steeds mooier te vinden. Schijnt van ene Roy te zijn. Had al op de site van JD engineering gekeken maar niks nada verder.
|
||||
|
||||
Ja dasher die is wel lekker....
|
||||
|
||||
dit weekend even de auto vertroeteld;
Van binnen gezogen/gepoetst Van buiten gewassen/gepoetst toen maar even wat foto's gemaakt; Plat op zijn bek Doeltreffend voor de locatie
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 20-05-2008 at 09:19. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mmmm niet echt mijn ding,
vind rood een super kleur, maar dan in combinatie met zwart deze heeft net iets te veel mee gespoten. Zelfs de vr6 lip
|
||||
|
||||
Quote:
nieuwe zwarte lip is al besteld, tevens komen er nog meer zwarte accenten, dus komt goed.