|
||||
|
||||
koppeling vervangen!! moter maakt kloppend geluid
Help!!!
Nu heb ik de koppelings platen van mijn golf 1 GTI cabrio van 1992 vervangen en dat ging allemaal wonder wel. Nu maakt de moter een kloppend geluid en ik heb geen idee waar dat van daan komt heeft iemand een idee?????
|
||||
|
||||
omschrijf het geluid eens, en waar komt het ruwweg vandaan?
|
|
||||
|
||||
Maakt lawaai als of het blok de verkeerde kant op draait?
Start motor werkt prima, daar dacht ik eerst aan maar als je de auto aantrekt met sleepkabel maakt die ook het kloppende lawaai? Is niet echt duidelijk te horen waar het precies zit? lijkt wel een regelmatige tik?klop maar durf hem niet te laten lopen uit angst dat er iets stuk gaat.
|
|||
|
|||
De bak is er wel gemakkelijk op gegaan??
De druktafel wel goed gemonteerd |
|
||||
|
||||
Is het geluid als je rijdt, of als de motor gewoon loopt?
Je hebt in ieder geval iets niet ged gedaan, of over het hoofd gezien! |
|
||||
|
||||
hey maakt het geluid als de motor stationair draait
Ik durf er niet mee te gaan rijden. Dat er iets niet goed zit is duidelijk maar waar zoek ik dat dan??
|
||||
|
||||
Drukgroep niet goed gecentreerd??
|
||||
|
||||
Ishet geluid weg als je de koppeling intrapt?
@ Berseker. Als de koppeling niet goed gecentreerd is krijg je de bak er niet op omdat de priesas van de bak niet in de koppelingsplaat gaat. |
|
||||
|
||||
Heb je de oude onderdelen goed vergeleken met de nieuwe? Misschien zit er een lein verschil en loopt er nu iets aan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
op het moment dat ik de koppeling intrap word het minder en als ik gas geef is het weg dus weet niet egt goed thuis te brengen
|
|||
|
|||
druk groep los klink als een lager je schrikt je dood ..
maar heb zo wel een s een goedkope siroocco gehad ,,,, de man dacht dat de motor stuk was....het klonk ook net zo.....ik kocht hem voor weinig
|
||||
|
||||
Misschien zit het druk lager niet goed? Heb je die niet vervangen?
|
|
||||
|
||||
heb het hele zaakje weer uitelkaar getrokken en tot mijn verbazing heeft het vliegwiel zig een stuk in het koppelings huis gevreten en snap dat niet helemaal en de drukgroep op de rand (vooor de duidelijkheid het is vandaag krukas gezien drukgroep,plaat,vliegwiel) kan het miss dat mijn drukgroep niet recht erop zat??
|
|||
|
|||
jesssssssssssssssssssssssssssssssss ................ km...
|
||||
|
||||
De Nederlandse taal op zijn best, vooral in dit topic ... zeg!
Ik snap niet goed wat je probeert uit te leggen hoor, zat de drukgroep nu verkeerd gemonteerd? |
|
||||
|
||||
probleem is al opgelost