![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voila zi mannekes... Alles is opgeruimd en we kunnen weer 6 maand alles op stal zetten tem de Winter Edition.
Ik zou via deze weg "IEDEREEN" willen bedanken, die op de een of andere manier, zijn steentje heeft bijgedragen om er weer een schitterende RetroVWMania van te maken. En natuurlijk, niet te vergeten, alle bezoekers en deelnemers... Greetz Titi NB. Wat de opmerking hamburgers betreft, heeft maar één reden en dat is BAKTIJD... Het duurt véééél te lang om de gewone hamburgers te bakken, met als gevolg de welgekend lange file aan de BBQ-stand. De hamburgers dit jaar waren volgens ons een perfekt compromis tussen kwaliteit en baktijd. En nee, ze komen niet van bij de Makro zoals sommigen hier denken??!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oh, ik onthoud het voor de volgende keer, dan drinken we er 1 extra ![]() tot Budel! Gr Rob
|
|||
|
|||
![]() Tot mijn grote spijt heb ik het hele internet al afgeschuimd op zoek achter een fotooke van mijn mk1 GTI, maar spijtig genoeg nog geen enkele tegengekomen
![]() *me down* |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt toch zeker zelf wel foto van je Mk1 gti ?
![]() gaat om de andere foto's he, al ben je dr geweest vaak mis je de details die een ander weer op de gevoelige plaat zet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja gijs dat was wouter
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had jij toevallig een orginele rode GTI pre '80? @type17, waar heb je mij gespot? Wat een super leuke foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een aantal GTI's op foto gezet. Weet niet of die van jou er tussen zit, er stonden er namelijk best veel
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb echt een superweekend gehad!
Me eerst halfdood gelachen op de camping met DE Prins en vrouw, Dolstra, Iwan de verschrikkelijke en mijn meisje. Echt goed schik gehad met jullie, bedankt! Ook goede buren op de camping ![]() Meeting zelf vond ik beter dan 2 jaar geleden en vond dit jaar de hamburgers wel goed te versmaden hoor ![]() Kwaliteit EN kwantiteit... Super Ga vanavond met laptopje op mn schoot de foto's (nu nog iets van 550!) sorteren en bewerken. Binnenkort online op www.watercooled.nl ![]() @Prins: Gefeliciteerd met je prijs kerel. t Is u gegund ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jullie allen ook bedankt voor het bezoeken van ons standje, massaal hebben jullie T-Shirts en stickers gekocht !!
Zelfs zoveel dat de bruine (Wolfsburg) shirts bijna op zijn, er zijn nog enkele XL, dus wees er snel bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() het was weer erg geslaagd!
ijs was lekker, hamburgers met gebakken ajuin! mooi oud spul, wel een beetje veel golf 1, maar dat is een teken dat ze nog niet uitsterven. ik heb alleen de witte, lage audi 60 met belgisch kenteken niet gezien. die luchtverfrisser hangt al in de polo, lekker hoor, die bounty LUCHT! ![]() organisatie bedankt en tot volgend jaar allemaal! |
|
|||
|
|||
![]() Mijn eerste meeting met de kever!
was echt een superdag.. grtz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo kijk dat is goed nieuws marco (of mag ik toch gewoon rene zeggen ![]() ![]() Ik was er dus nog net op tijd bij ? Groeten Marco |
|
||||
|
||||
![]() foto's staan ook online op www.vw-speed.nl
|
||||
|
||||
![]() In de prijzen......
Heb er 14 van de 20 wie vult ze even aan..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En tot slot m'n eigen gebakkie! mooi shirtje hé ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bijna perfecte dag gehad.
veel gelachen en gezien.... onderweg kwam er rook en een verbrande geur van onder het dash,ma was mijn eigen fout ewa... persoonlijk von ik de hamburgers lekkerder dan vorig jaar.... volgend jaar er zeker terug bij natuurlijk.... alleen spijtig dak geen t-shirtje van volksforum heb gekocht,door de simpele reden dak het nie heb zien staan.... grtz |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() das idd spijtig, maar je kan ze hier ook bestellen, hoor.. ![]() we stonden net als alle andere jaren links achterin de hoek, tussen Klaas met zijn ijsbus en Meguiars |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
a,ok. na worthersee zalk bestellen dan. ![]() nu ist ff te druk ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |