|
|||
|
|||
versnelingsbak
Hallo ik had even een vraagje ik ben bezig met het demonteren van de bak van mijn corrado alleen krijg ik de rechter aandrijfas niet los (tork boutjes allemaal rond)op de bak kant.. is dit perse nodig om de bak er af te krijgen ? omdat hij hier waarschijnlijk op blijft haaken en mij verteld is dat hij los moet maar mischien is er een trukje voor
alvast bedankt mvg robert |
|
||||
|
||||
hee robert, wil het niet lukken?
in de torx een iets grotere inbus slaan en los halen, wat kruipolie erbij en het moet lukken
|
|||
|
|||
nee ook al geprobeerd draait ook door
|
|
||||
|
||||
owk, flex al in de hand..?
|
|||
|
|||
hahaha nee nog niet maar ik zou zeggen trek je oude kleren aan en flex maar een eind heen
|
|
||||
|
||||
zal ff kijken of ik tijd heb
|
||||
|
||||
let op!
De bouten waar jij het over hebt (steekasboutjes) zijn geen torx maar 12 kant. M8x45. Met de griptang krijg je ze ook los,zo doe ik dat ook als ze niet willen,maar dat komt zelden voor. Voordat je de twaalfkant er in steekt,eerst goed schoonmaken wand er wil nog wel eens vuil inzitten. Als dit er uit is gaat het prima. Voor de volgende keer!? Suc6 |
|
||||
|
||||
ze hebben een 12 kant gebruikt...
|
|||
|
|||
nee hoor richard een 6 kant torks vandaar dat hij er over heen slaat bedankt tropic86
|
|
||||
|
||||
vroeg ik van de week nog!!!
heb er hier wel eentje liggen, moet ik die meenemen?
|
|||
|
|||
als dat kan heel graag ben er morgen tot 2 uur en richard ook daarna is finalgear dicht
|