|
||||
|
||||
Ducgirl
Hoi allemaal,
Zal me ff voorstellen: Ik ben Chantalle, ben 31 lentes jong, ga bijna trouwen in juli en ben sinds 1 jaar de trotse eigenaresse (kadootje van mijn a.s ) van 1 Golf Cabrio die geboren is op 26 april 1989. Ze komt alleen buiten als het mooi weer is, mijn a.s verklaart me voor ! Maar ik zet haar toch lekker binnen als 't vies weer is! Maar nu mag ze weer buiten spelen! Het is een 1.8, 66 kw, staat op 15" Alutek velgen, blaast haar adem uit door 1 Remus en ze is geheel gerestaureerd in 2005 met nieuwe kap. In 2007 is ze getaxeerd op € 8.500. Ben de 4e eigenaar, wat ik doodzonde vind: er zit geen onderhoudsboekje bij! Heb altijd al een zwak gehad voor VW, toen ik pas mijn rijbewijs had, reed ik in een witte Golf GTI van 1987, daarna een Golf GTI van 1986 en weer veel later 1 GOLF IV TDI van 2001. heb ook nog 5 jaar bij een VW & Audi dealer (Wealer) in het Zuiden des lands gewerkt. Verder rij ik ook graag in de auto van mijn aanstaande: Subaru Impreza GTT, maar dat is logisch en op mijn Ducati Monster 900 ! Heb enkele vragen , dus jullie komen mij ongetwijfeld nog ergens op het forum tegen! [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by Ducgirl : 06-05-2008 at 12:29. Reason: Foto's ! |
|
||||
|
||||
welkom hier...
heb je ook fotos?van die autos.. enne die motor ook even das een naked bike toch?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey! Heb wel foto's en wist dat die vraag zou komen Ben driftig op zoek hoe ik die foto's geplaatst krijg! Tip? En ja, die motor is 1 naked one |
|
||||
|
||||
hoe foto's te plaatsen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
Welkom! ben ook benieuwd naar de foto's.. valt nog mee dat niemand om foto's van jezelf heeft gevraagd zal wel aan die aanstaande man liggen :p
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx! Het is gelukt zoals je ziet! 'T gaat toch om de auto's hier en niet om de bestuurders ? |
|
||||
|
||||
Welkom! Wow een vrouw die op zoiets rijd moet wel zeker van haar zaak zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thank you! Rijd al van 1999 motor, dus heb al 1 beetje ervaring |
|
|||
|
|||
een leuk ducje voor het bloeden zeg maar.
rijdt zelf ook een 900 lekker zo koppel machine |
|
||||
|
||||
welkom
|
|
||||
|
||||
Quote: