|
|||
|
|||
als ik nog even een tip mag geven wat betreft het slecht lopen van de motor
ik zou als eerst de carb er ff afhalen en helemaal goed schoonmkaen,en daarna fijn afstellen. geloof dan ken je hem niet meer terug! ik had het met mn 1100 golf 1. hij had pas 38000 gelopen,maar de carb zit egt helemaa vol met rotzooi. gr, igor |
|
||||
|
||||
Zo, weer ff uit het stof.
Martiepartie heeft een spruitstuk voor m'n carburateurs gemaakt Deze week er maar eens ff op zetten, en hopelijk loopt ie dan eens fatsoenlijk. |
|
|||
|
|||
ik heb via via gehoord dat je een synchronisator moet gebruiken om je carbs af te stellen.
Marag veel geluk Last edited by marcel #2 : 22-03-2008 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Ja ach, dat zien we dan wel weer
Hij rijdt Klein stukje mee gereden, ontsteking en carbs moeten nog wel echt goed afgesteld worden. Maar er zit al vooruitgang in, iig Gaskabel moet ik ook nog een beetje beter zien te fixen, het is nou niet echt soepel. |
|
||||
|
||||
en de sound??
|
||||
|
||||
http://nl.youtube.com/watch?v=mmcjhcUaY7c
Je hoort eigenlijk niets...m'n camera dempt het geluid zogauw het te hard gaat :S En de sound is op 't moment nog niet om naar huis te schrijven, totaal niet afgesteld dus het loopt kut Accu was ook bijna leeg.... Op 't einde hoor je een beetje wat het zou moeten zijn Ik heb trouwens m'n boete binnen |
|
||||
|
||||
Quote:
zo das snel
|
||||
|
||||
Je moet echt eens een ander filmpje posten, hij lijkt me erg leuk klinken... waar kan je nog van die stickers vinden?
|
||||
|
||||
Vriend.van.me.is.ook.in.gaan.zien.dat.Volkswagens. wel.leuk.zijn
Zoek.de.verschillen Ik.moet.maar.eens.een.nieuwe.digicam.kopen.trouwen s. En.morgen.ga.ik.m'n.wagenpark.maar.eens.wassen.wan t.ze.zijn.een.beetje.vies. |
|
||||
|
||||
ja jongens, succes ermee en goed verzorgen de kk-78-tk, is een klasse bak.
ik zie de foto's vanzelf wel weer ergens verschijnen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja.ach,beetje.leuke.velgen.eronder.en.dat.soort.di ngen. Daniel,gaat.helemaal.goedkomen,het.is.gewoon.een.h ele.nette.bak.inderdaad |
|
||||
|
||||
lache, is die van rutger???
|
||||
|
||||
Quote:
Jep Hij.heeft.z'n.rijbewijs.maar.eens.gehaald |
|
||||
|
||||
spatiebalk kapot?
|
||||
|
||||
Nee.ik.vind.het.leuk.om.met.puntjes.te.typen
Is.weer.eens.wat.anders.he |
|
||||
|
||||
loopt je eigen al lekker op de Keihins?
Leuke combi; twee goudkleurige jetta's!
|
||||
|
||||
Zo, even een foto update
Nu dus ook uitgerust met een grote Milf Hunter sticker, gele mistlampen voor en een net interieur Hij rijdt nog steeds redelijk, ik heb even met de gasnaalden zitten knoeien maar daar is ie volgas niet beter op gaan rijden. Met de sproeier zelf zit al redelijk goed, de bougies zijn al redelijk op weg naar koffiebruin |
|
||||
|
||||
naaldhoogte beinvloedt je mengsel ook flink!
Wat doet de motor 'niet goed'?? Volgas/doortrekken = inhouden/stotteren/smoren?? Hoeveel slagen staan je CO stelschroeven uitgedraaid? Hoever heb je je naalden al opgehoogd? Heb je al getest met remmenreiniger of je inlaatspruitstuk gasdicht aangesloten is op de kop? 't spruitstuk zelf heb ik met wasbenzine getest; die was gasdicht.
|
|||
|
|||
Mooie Jetta('s)! Voor het vergelijken kan mijn lx er ook wel bij! Zelfde luxe als de jouwe...
en zonder middendemper ook vrij laag!! zal zelf wel een topic openen met recentere foto's als ik er mee klaar ben... Succes met je jetta... Groeten Rinze