|
|||
|
|||
vervangen handvat..
hey,
Ik heb een Golf 2 en het handvat (buitenkant) van de passagiersdeur is kapot. een metaal verbindings stukje is gebroken. Nu hoop ik bij de sloop een nieuw handvat te kunnen kopen, echter om deze te vervangen moet ik volgens mij mijn binnendeur openen, hoe moet dit? ik heb alleen schroeven eruit gehaald. hij komt al wat losser te zitten alleen bij het handvat aan de binnenkant zit het nog ergens vast.. heeft iemand tips? alvast bedankt Victor |
|
||||
|
||||
hoeft niks van de bekleding los. alleen die grote schroef op de zijkant van de deur, en de kleinere die achter het afdekplaatje op de hendel zelf zit. (plaatje kan je er met een platte schroevendraaier uitwippen)
|
|||
|
|||
ah zo simpel is het dus,
nou gelukkig heb ik de rest van die binnendeur er niet afgesloopt. en eerst even hier op ut forum gepost. volgende week even naar de sloop voor een nieuwe, Bedankt Tjaap. je hebt me echt heel erg geholpen! |
|
||||
|
||||
hoef niet per se naar de sloop, ik heb nog een stuk of zes liggen als je een beetje in de buurt woont kan je op komen halen
|
|||
|
|||
vergeet het slotje niet over te zetten !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
mja nijmegen ligt niet echt in de buurt,
ik kom zelf uit Almere. @jetta mk1 '82 thanks for the tip |