|
||||
|
||||
Foto's!
Zo wij zijn weer terug vanuit Hannover.
We hebben een goed weekendje gehad ondanks de lange files op de heenweg en een DFL Cruise Night die letterlijk in het water viel Op 1 mei hebben we ons iig super vermaakt en om het "weekend" af te sluiten zijn we op 2 mei nog even doorgereden naar Wolfsburg om een kijkje te nomen in het 'Volkswagen AutoMuseum'. Nu ook een filmpie online! De cruise naar Hannover, de DFL May Cruise Madness, het Mai Kafer Treffen, een tripje Vokswagen AutoMuseum en de trip naar huis... ...geniet ervan! Ik zal stoppen met schrijven en over gaat tot de foto's. Ik heb er weer genoeg geupload op mijn website www.AirMighty.com ...geniet ervan! Onze cruise naar de 'DFL May Cruise Madness': Op donderdag het 'May Kaffer Treffen': En als afsluiter het 'Volkswagen AutoMuseum' in Wolfsburg: De rest van de foto's zijn te vinden op www.AirMighty.com
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 06-05-2008 at 14:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat was erg leuk, met 15 auto's vertrekken! |
|
||||
|
||||
Zo, ook wij hebben onze foto's van Hannover en wolfsburg online!!!
1100 km in 3 dagen met de '60er, en nu staat de kever bij z'n nieuwe eigenaar Maarja, is weer wat leuks voor terug gekomen! Hier een paar teasers van afgelopen dagen, de rest is te vinden op www.volksaddiction.nl De rit naar hannover: De cruisenight @ mel's diner Hannover: Het wolfsburg museum: en de rit naar huis:
|
||||
|
||||
Hannover(D) - Mai-Käfertreffen - 01/05/2008
175 foto's en 2 Bugland Wallpaper online :!: Foto's online op www.bugland.be |
|
||||
|
||||
Hier dan mijn foto's van het May Kafer treffen in Hannover.
Wat een auto's, gewoon teveel om in 1 dag te bekijken: Overige 157 foto's op http://www.restolooker.nl |
|
||||
|
||||
Heel erg vet allemaal....!!!!
|
||||
|
||||
Hierbij mijn fotoos van het Maikäfertreffen in Hannover.
Net als iedereen hebben we een hele tijd in de file gestaan de heenreis en was de drukte bij Mel's Diner al over. Goed, biertje erbij en het was nog ff gezellig zitten in het hotel Volgende dag heerlijk weer, ontzettend veel mooie auto's en leuke onderdelen, zoals altijd in Hannover. Enjoy the pics HERE En de terugreis was ook erg leuk!
|
||||
|
||||
Nog een '46 er bril op de parking gespot, erg gaaf apparaat! En nog goed hard zo op het eerste gezicht.
|
||||
|
||||
Ik heb weer een nieuw filmpie online check http://www.AirMighty.com
De cruise naar Hannover, de DFL May Cruise Madness, het Mai Kafer Treffen, een tripje Vokswagen AutoMuseum en de trip naar huis... ...geniet ervan!