|
|||
|
|||
Forum onderzoek
Hallo,
Ik ben ben hier niet echt een actieve member, dus ik zal me even voorstellen. Ik ben wel al een tijdje lid, maar zit ook op enkele andere fora en je kan natuurlijk niet overal even actief zijn. Ik ben Mattias Herman, ik studeer communicatiewetenschappen aan de universiteit Gent en voer in het kader van mijn thesis een onderzoek naar online communities. Meer bepaald naar deze die over 1 automerk gaan. Ik ben zelf ook een echte autoliefhebber en ben dus het best vertrouwd met deze vorm van de online community. Het doel van het onderzoek is na te gaan hoe een forum als dit functioneert, wat de succesfactoren zijn, wat de leden eruit halen, etc. Verder wordt er ook gepolst naar de rol van het merk, hier dus VW. Dit onderzoek heeft enkel en alleen een wetenschappelijke bedoeling en heeft geen enkel commercieel oogmerk. De enquête gebeurt bovendien compleet anoniem. U kan dus volkomen vrij antwoorden. U zal ook even moeten opgeven hoe lang u lid bent en hoeveel posts u heeft. (Het alternatief was uw gebruikersnaam te vragen, dus nu is de anonimiteit nog meer gegarandeerd) Gewoon even online invullen, gaat snel en je hoeft je antwoord niet door te mailen, gewoon op het einde op 'klaar' klikken: -->Enquête Ik hoop dat jullie echt talrijk bereid zijn deze enquête even in te vullen. Dit zal zo'n 4-5 dagen mogelijk zijn denk ik, daarna moet ik aan de analyse in SPSS beginnen. Dank bij voorbaat. (opmerking: de laatste 2 vragen, nl. diploma en studies, is wel het Belgische systeem, dus als je niet weet wat daar in te vullen, kan je die open laten) |
|
||||
|
||||
Damn wat een hoop vragen.. Vind het erg vervelend dat ik niet kan zien hoever ik ben in het aantal vragan. dus ben er maar mee gestopt.
|
||||
|
||||
Ingevuld!
wel een hoop vragen.. trouwens er zit nog een spelfoutje in: 1. Ik het algemeen maak ik graag deel uit van een online discussie: * moet dus "In" zijn |
|
|||
|
|||
Het lijkt mss veel, maar je was er waarschijnlijk bijna...
Duurt maar enkele minuten, en je helpt een mede autoliefhebber Bedankt aan diegene die ze al hebben ingevuld... Keep 'em coming |
|
|||
|
|||
Quote:
Aangepast |
|
||||
|
||||
Ik zal hem even invullen, moet binnenkort ook aan de gang met SPSS ivm afstuderen
|
|
||||
|
||||
done
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
Ook ingevult,
Succes ermee! |
|
||||
|
||||
ingevuld
|
||||
|
||||
ingevuld.. best confronterend... goede enquete
|
||||
|
||||
Ook maar even ingevuld ,Goede vragen !
|
||||
|
||||
klaar
|
|
||||
|
||||
en ook ik heb mee gedaan
EDIT: Nu klopt me aantal posts niet meer...
|
||||
|
||||
Ook ingevuld.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Klaar.
|