|
||||
|
||||
Quote:
Grappig, ik las eerst ook VROUWEN in het eerste beriggie Is een lelijk tikkie Leon! Tis gewoon erg klote, en helemaal na veel werk en geld!!
|
||||
|
||||
Klote Leon,maar jammer dat de lak er nog op zit anders had het mooi kunnen roesten.
Vet man zo`n ratlook!..
|
||||
|
||||
Ratlook noemt ie dat !!
huhuh Wou je nog een x met mijn vrouw op stap ofzo ?? Moet je goed zo doorgaan ! LOL :biggrin:
|
||||
|
||||
Stappen met jouw vrouw dat bepaal jij niet.Gelukkig heeft zij ook inbreng! Heb gisteren avond goed gelachen.. 50 first date is een super film!!!!
Schade is altijd klote!
|
||||
|
||||
ps leen nooit je vrouw en je auto uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
||||
|
||||
Wijze woorden hoor Hans! Leon deukje zit precies op een kl... plek. Succes en hopelijk krijg je het goed, zonder er iets van te zien!
|
|
||||
|
||||
Hans bedoelt,leen nooit je vrouw aan Hans uit! Hahahahahaaaaaa,zelf bescherming anders krijgtie problemen thuis...
|
||||
|
||||
Nee hoor alle gekheid op een stokie.Het is indedaad niet echt gaaf als er in een auto veel tijd en geld zit en een ander doet hem in 10 seconden even aftakkelen.
Ik hoop dat het gauw weer voor elkaar is en er niks meer van te zien is. Ps. het is wel eens leuk om te zien hoe er gereageerd wordt als je een bepaalde uitspraak doet.kun je toch zien dat het bij veel mensen erg diep zit allemaal.Ik heb dat nog niet zo omdat ik eigenlijk nooit echt een aircooler heb gehad.ben er wel mee bezig maar het virus begint denk ik pas echt als je er in kan gaan rijden. + de vrienden(meeting kennisen voor de mensen die wat verder weg wonen) die je erbij krijgt zeker als je ook nog eens naar meeting enz gaat dat is wel erg cool. Ik vind het hier als nieuweling erg gaaf dat je zo in een groep wordt opgenomen zonder de meeste eigelijk gezien te hebben.
|
||||
|
||||
Ben je mooi klaar mee zo Leon! Valt dit er niet uit te halen door een of andere deukendokter? tis een wonder wat die gasten soms klaarspelen met een paar breipennen... en je hoeft niet te spuiten etc.
|
||||
|
||||
@ split:
Lak is ook flink beschadigd hoor !! Het gedeelte achter de bumper is nu blank metaal............ dus dat wordt gewoon een ander schermpie en spuiten....
|
|||
|
|||
Erg zonde Leon na zoveel werk!!!
Heb alleen wel het idee dat je Kever meer rijdt voor de show en aandacht dan om de fun ervan??... Sorry als ik me vergis.... Groetjes Bjorn.... |
|
||||
|
||||
Quote:
eeeeh, is deels waar ja, ik rijd mijn kever om mee te showen, maar het is wel een daily driver !!! (waarom zou ik niet mogen showen met mijn kever, daar bouw je zo'n bak toch voor ??) Maar fun heb ik er zeker van, zit elke dag met 4300 rpm op de linkse baan van de A16 te knallen, scheur met piepende banden en uitbrekend kontje over rotondes, en gebruik alleen z'n 1 en z'n 2 in de bebouwde kom........ Als je zo'n bak als daily driver gebruikt in een stad als rotterdam weet je gewoon dat er wat mee kan gebeuren, showbak of gebruikersbak.....maar mag je er niet van balen als er ook daadwerkelijk een deuk in wordt gereden ?!?! Misschien kom je nog wel eens tot dat besef als je zelf wat ouder bent en de waarde van je spullen in gaat zien..........
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 01-07-2004 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wout, ik gun het je van harte jongen !! Mijn vrouw is bij jouw in "goede handen" ( i hope ) Je mag ze best vaker lenen hoor ! Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen ! (om het VA wagenpark te onderhouden bijv. )
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 02-07-2004 at 05:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zei de man van bijna XXX
|
||||
|
||||
Ey, das toch super om een Daily met een showbak te combineren???
Zou het graag willen (aircooled dan...), maar moet voort werk iets te ver rijden om dat te kunnen doen elke dag!! Dan maar een TDI-tje 60/40mm verlaagd @Wouter: zit och ook een Kübel in 50 first dates??? moet em nog kijken, maar hoorde zoiets...
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, een gele !!
|
||||
|
||||
En een witte kever!
|
||||
|
||||
opgelost
Quote:
ha gozer nou en terecht dat je baalt maar helaas overmacht he ff een idee ik weet niet of je empie gtv logo al een beetje vast zit.......... anders knal je die ff over je deuk heen niemand die het ziet....................ahum........ :o
|
||||
|
||||
Quote:
Lul niet!
|
|
||||
|
||||
En het is weer vrijdag