|
||||
|
||||
Zo wij hebben vandaag ook een kijkje genomen in/op Terlet.
Was erg gezellig en het weer was helemaal super woordoor wij echt pas om 16.00 uur weer op huis aan reden 8) Ik heb natuurlijk weer een paar kiekjes geschoten, veel luchtgekoeld spul aangezien dat mijn passie is... ...maar des al niet te min toch zo'n 120+ foto's geupload naar m'n website www.AirMighty.com! Hier alvast een paar shot's: En nog een kleine photoshoot gedaan van Martijn - Aircooled.nl - z'n ovaal en mijn '60er ragtop: 120+ foto's zijn te vinden op www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
http://ronnie-meuleners.hyves.nl/al...in_arnhem/8EQh/
hier staan de rest van de foto`s van het treffen.. gr ronnie
|
||||
|
||||
Hierbij mijn foto's, een voorproefje .. de rest kan je via de link onderaan bekijken!!
De rest: http://s208.photobucket.com/albums/...0Arnhem%202008/
|
||||
|
||||
COOL!!!
|
||||
|
||||
Zeg Misha kan ik je niet eens in huren om een mooi setje foto`s van me golfie te schieten, man wat maak jij een mooie foto`s..!! Gr Ronnie..
|
||||
|
||||
misha bedank voor die mooie foto's van mijn auto(mat zwarte passat met verbreed staal )
|
|
||||
|
||||
graag gedaan Niels ... echt een super kevert!!
jij ook bedankt voor die foto van mijn groene jetta 1 (ats classics, langs de T1) Polo-power, ik heb intussen al een aantal mensen die van de zomer mij in willen huren, .. volgens mij krijg ik het nog hartstikke druk in de vakantie met al die auto's in zomersetup edit: ook graag gedaan Mischa, super dikke passat!
|
||||
|
||||
Hahaha dan schiet er maar eens eentje op een treffen hahaha dan zet ik die wel op me achtergrond van de pc,,heb nu die ami-golf van hierboven werkelijk mooie foto..
|
||||
|
||||
295 km/h in een polo met Airride??? ik weet wel een andere manier om zelfmoord te plegen
|
|
||||
|
||||
ook zonder airride moet ik er niet aan denken
|
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:58. |
|
||||
|
||||
Zo te zien en te lezen/horen was het een
geslaagde meeting. Had zelf niet zoveel behoefte om er heen te gaan. Was eindelijks weer een keer op een zondag vrij, en het was mooi weer dus ben lekker wezen toeren. Heb auto ook nog lang niet in zomer-setup dus
|
||||
|
||||
Quote:
Haha toeren zegt ie dan! . Wat de meeting betreft het was mooi weer veel moois gezien en veel bekenden en goed georganiseerd! Gr
|
||||
|
||||
Hier mijn foto's van afgelopen zondag. Ben er maar even geweest maar het was weer gezellig!
Fotoootjes Bijna dezelfde foto als die van misha... zo'n raam trekt toch wel aan... |
|
||||
|
||||
Echt een stoere Kubel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
onder het motto beter laat dan nooit.. heb er een aangemaakt en link toegevoegd aan de eerste post
|
||||
|
||||
Ook wij zijn een uurtje geweest en heb uiteraard weer een (klein) aantal foto's gemaakt:
Meer op www.restolooker.nl |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog eentje dan:
|
||||
|
||||
Kijk nieuwe eigenaar van de golf en de oude eigenaar van de Golf, Ik, Tim, En de Golf wat een reunie...
Gr Ronnie