|
View Poll Results: indoor meeting | |||
lijkt me super | 71 | 82.56% | |
leuk | 12 | 13.95% | |
tja moet dit nu | 1 | 1.16% | |
nooit doen ...want | 2 | 2.33% | |
Voters: 86. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Geweldig idee mannen! Maak er iets groots van! I'll be there!
|
||||
|
||||
Dit gaat een goed idee worden. Nederland is een mooi land, maar het zou overdekt moeten zijn.
Prins Bernhard hallen in zuidlaren? Ruimte zat en staat toch weg te rotten van de leegte. |
|
|||
|
|||
Quote:
even een pm cor kunnen we dit jaar M.I.V.W verwachten in het noorden op 8 juni en op het indoor gebeuren evt |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Marco, Even een vraagje, hoe wil je dat gaan doen als je met een clubje komt met gemengde auto's. Het is een beetje lullig als er personen zijn met een Audi etc etc en dan moeten gaan zeggen, ga jij meer een paar honderd meter verder staan. Maar zoals je zelf al neer typt beetje Mania gedachten, daarom vind ik Vag-Fest ook leuker. dit is mijn mening natuurlijk, maar die kunnen verschillen van persoon. Als je met een clubje komt, zou ik persoonlijk wel bij elkaar willen staan. @ bolfvariant Misschien is het ook een idee om dan plaatsen vrij te houden voor clubs of clubjes Deze moeten dat natuurlijk van tevoren aangeven voor hoe veel auto's. Groetjes Patrick. Last edited by PVPMK1 : 01-04-2008 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Topidee!!
Even aanvulling: - Zorg dat de auto's voor een bepaalde tijd binnen staan en pas na een bepaalde tijd eruit mogen. Dat scheelt ook een boel stank. Gewoon zo regelen dat als je binnen wil staan je ook verplicht tot 16:00 moet blijven staan. Anders maar buiten parkeren toch?? - Dj idee is goed. Gewooon geen eigen geluid in zo een hal aanzetten. Klinkt anders nergens naar. - Type's kunnen wel door elkaar, maar om het mooi te maken moeten ze zeker 1,5 uit elkaar staan om een auto goed te kunnen bekijken. - Je kan vanplaats 10000 vierkante meter ook een kleinere maken en van te voren aanmelden om binnen te staan. En dan de rest buiten met de winterwaggie's.. Suc6...vindt het strak plan.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Jongens bedankt voor het mee denken de volgende x als we weer bij elkaar zijn worden die punten en ideeen even op tafel gegooit
nog meer met ideeen Want als we dit doen dan willen we het ook goed doen |
|
|||
|
|||
is live muziek niet een idee ronny ?
|
|
||||
|
||||
we krijgen eerst burgum nog jongens. ook belangrijk he[B]
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beste Patrick, Ik vind het als kijker leuker als alle auto's per type bij elkaar staan. Maar ik vind het als clubje ook leuker om bij elkaar te staan. Dus ja het is aan de organisatie waar ze voor kiezen. Het zijn tenslotte ook maar ideeen en ervaringen die ik de laatste jaren heb opgedaan door veel meetings te bezoeken. Ons clubje wat inmiddels al niet meer bestaat,bestond ten tijde van de vw mania op de oude locatie alleen maar uit golfjes 1 en was dus makkelijk. Het allerbelangrijkste vind ik de sfeer en de kwaliteit van de auto's. Geen commerciele rommel en veel tupperware alla automax. Ooit 1 keer bezocht en daarna nooit meer. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
zeer goed idee dit
denk dat de caddy dan nog op de trailer mee moet, net zoals 8 juni maar dat mag de pret niet drukken toch |
|
|||
|
|||
Quote:
Good posting, Dit ben ik volkomen met je eens, hier gaan we tenslotte voor. Al moet ik wel zeggen dat mijn daily wel wat tupperware heeft, maar die laat ik wel thuis. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
goed gesproken !! Als de tijd het toelaat zullen we erbij zijn ! Maar zoals er al paar keer geschreven werd: je kan ni voor iedereen goed doen maar persoonlijk vind ik: DB-drag , draaiende motoren/uitlaatgassen maar niks !! Tis vele gezonder voor iedereens oren (en zenuwen!!!!!!!) als er geen DB-drag tegen elkaar (tenzij een aparte hal !!) gespeeld word En als er idd veel uitlaatgassen zijn zal ik daar heel snel weg zijn met mn kleine meisje
|
||||
|
||||
Quote:
En al weer bij elkaar geweest ? Gaat ie dr echt komen ? Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Zodra er nieuws is plaatsen we het direct , maar zijn eerst nog druk bezig met 8 juni onze meeting in Bergum |
|
|||
|
|||
ahoy? Beursgebouw eindhoven/utrecht??
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee de Messe in Hannover of frankfurt dat weeten we nog niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog even éénmaal voor de duidelijkheid ,Db Drag word gemeten BINNEN de auto met de deuren en ramen DICHT! Van buiten hoor je dan vaak alleen maar rammelen van de onderdelen Dus van een officiele Db drag heb je geen overlast ,het zijn vaak de mensen die met alle deuren en ramen open willen laten horen hoe hard of het wel niet gaat ,en dan krijg je (vooral in een grote hal) een zeer dikke bassdreun ,die behoorlijk irritant kan zijn .
|
|||
|
|||
Niet zuren gewoon doen ! Iedere keer wordt er gezuurt over het weer toch ? Indoor meeting lets go people !
|
|||
|
|||
Fec? hoe groot is de brabant halle eigenlijk? volgens mij is dat ook wel groot
|