|
|||
|
|||
schijven achter op mk1
had deze vraag ook al op vwforum gezet. maar daar geen reactie dus.. ook maar eens hier..
heb schijven van een golf 2 gti achter op m'n jetta mk1 zitten.. alleen nog geen handrem kabels.. welke handrem kabels moet ik hier voor gaan gebruiken..? die van de jetta passen niet.. |
|
|||
|
|||
scirocco
|
||||
|
||||
16v om precies te zijn
|
||||
|
||||
En wel een remkrachtbegrenzer monteren, anders ga je de APK niet redden als ze een keer een remproef doen... En voor je eigen veiligheid ook wel zo leuk, eerste bocht dat je de rem flink intrapt sta je achterstevoren
|
|||
|
|||
dit ging snel... op vwforum 2 dagen op gewacht...
normaal remmen gaat wel goed.... dus die remkracht begrenzer lijkt me nog niet nodig... |
|
||||
|
||||
Ik zou het wel doen, dat zijn de kosten niet.
maar als je een keer in een bocht met wat vochtiger weer je rem intrapt, en je achterwielen blokkeren, dan ben je verder van huis. Succes R mee
|
||||
|
||||
stijns ex heeft 2X achterstevoren gestaan op de snelweg door schijfremmen achter.. zou het risico niet nemen.
|
|||
|
|||
Kabels van een mk2 gewoon gebruiken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn langer en lopen niet mooi onder de auto. Hij moet ze toch nog nieuw kopen, dus dan mooi Scirocco 16V kabels halen. En ik heb de rembekrachtiger zo los mogelijk gezet. Deze moet beslist niet meer remdruk geven. (als je deze opspant).
|
|||
|
|||
Achter idd de rembekrachiger verstellen. Een begrenzen hoeft er niet tussen.
Heb bij 1 van mijn vorige type 1 GTI,s ook schijven achter gemonteerd maar toen niet de bekrachtiger bijgesteld. Nou, dat merk je gelijk hoor. Bij stevig remmen blokkeerde de achterwielen maar de voorsten niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ind die nemen |
|
||||
|
||||
Als je de rembekrachtiger verstelt, dan mis je uiteindelijk voor toch weer remkracht? Als je daar tenminste bij de standaard remmen blijft?
|
||||
|
||||
Quote:
De remdruk die voor in je hoofdrem wordt gecreerd, wordt alleen maar meer of minder doorgelaten op de achterrem. Er is geen drukstijging naar de voorrem.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een regelaar van Wilwood ertussen zitten.
Echt een aanrader en 100x makkelijker te verstellen dan het originele onding op de achteras. |
|
|||
|
|||
Quote:
Waar heb je geplaatst? Ook bij de achteras?
|
||||
|
||||
Hoi steve,
Ik had hetzelfdeverhaal maar de kabels van een golf 16v passen Niet!! Dus alleen van een scirocco passen. En lieuwe weet je ook nog wat je voor die verdeler hebt betaald ben erg geintereseerd!! M.v.g Ingmar |
|
|||
|
|||
das zekers weinig geld! en zeer makkelijk als ik dit zo bekijk!
|