|
|||
|
|||
Mousemobile
Hoi VW-Fanaten
Als nieuwkomer op dit forum eerst maar even voorstellen. Ik ben Rita, geboren in 1955 (ja ja hoe ouder hoe gekker) en woon in Eindhoven. 4 jaar geleden kocht ik een T3 uit 1983, 1900 benzinemotor en een westfalia inrichting. Veel roest en het nodige aan te doen. Inmiddels is hij helemaal opgeknapt en ziet hij er een tikkie anders uit. Het was een heel karwei, de hele familie droeg een steentje bij en er zijn veel uren in gaan zitten. Maar het resultaat mag er zijn. Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=3YATYWZ3 en als je wilt kun je daar een reactie achterlaten. De bus is bestickerd door www.rycostyling.nl Ik ben KEI-trots op mijn bussie en hoop er nog jaren plezier van te hebben! Groetjes Mousemobile (Rita) |
|
||||
|
||||
Zo, die is inderdaad heel erg opgeknapt.
Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
Hey welkom hier, en have fun
Lopen er veel katten achter jou bus aan?
|
||||
|
||||
Quote:
die link doet t niet, deze www.ricostyling.nl wel leuk project geweest, nu de wijde wereld in! |
|
|||
|
|||
Nee hoor, de kat wil niet eens mee. Gaat vreselijk tekeer dan. Dus die blijft lekker thuis.
Groetjes Rita |
|
|||
|
|||
Stom om de link van ricostyling verkeerd te zetten. Zal mijn neef blij mee zijn. Maar goed, dat werd door BenLukkie al mooi gecorrigeerd. Bedankt!
|