|
|||
|
|||
Intercooler en einddemper
Hallo
IK heb even een paar vraagjes: Voor mensen die een mercedes sprinter intercooler in hun Golf MK1 hebben gezet. Hebben jullie een intercooler van een sprinter voor 2004 of na 2004? En voor de mensen die een 60mm uitlaat onder hun mk1 hebben zitten .. welke einddemper van welke auto/type etc. hebben jullie gebruikt? En de pijp vanaf de demper naar het midden toe ... is die compleet te krijg in 60mm? Of hoe kun je dat zelf goed buigen ? mvg. Peter Last edited by PetrMK1 : 08-04-2008 at 19:16. |
|
|||
|
|||
uitlaat je mooi rvs en zelf maken koopt paar las bochtjes en
+- 4 meter pijp. een supersprint groep a eindemper en lassen maar! mooi en niet telomp geluid! |
|
|||
|
|||
Nou een intercooler van een sprinter past dus niet omdat de dynamo dan in de weg zit ... Nu opzoek naar een andere iemand tips ?
Het gaat om een : Golf MK1 Turbodiesel ( SB ) |
|
||||
|
||||
waarom zou dat niet passen????
als je hem maar voor de radiateur zet, kan het goed. Een corrado vr6 radiateur past het beste in combinatie. ps De accu zit wel in de weg, die zal een kwart slag moeten draaien. gr ruud |
|
|||
|
|||
Je moet de dynamo steun van een golf 1 diesel nemen dan gaat het net.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
Andere
daar heb ik naar gekeken maar kom dan niet weg met de bocht die aan de IC moet wordengemaakt voor de slangen ...
Ik heb nu al een andere intercooler kleiner oppervlakte maar wel 3 cm dikker en dan moet wel passen .. Toch bedankt ... Ik hoop dat ie van het weekend loopt drukmeters etc. zijn ook al besteld ... |
|
|||
|
|||
Ik heb het gemaakt met haakse samco bocht die van ik dacht 60 naar 54 mm gaat en dan zo kort mogelijk tegen de intercooler het gaat net en er zijn er meerdere die er mee rijden maar toch suces er mee.
mvg JV |