|
||||
|
||||
Sorry had even wat tijd over weer
Supermooie wagen Kleine suggestie
|
||||
|
||||
ja is leuk , maar dan liever in het oude model
en het zullen geen fuchsen worden, ben op zoek naar onderstaande velgen, zg. turtlebacks.. |
|
||||
|
||||
gave bak henneh, en bel me eens....
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je dat nu wel doen Want dat gaat er te dik uit zien
|
||||
|
||||
Heb je nog wat leuks gescoord in de U.K.??
|
||||
|
||||
Type3 Variant, ik heb er een schaalmodelletje van staan, zou er héél graag eens een zien te bemachtigen. Helemaal op Turtlebacks!!!
Tot die tijd moet ik het met plaatjes doen. Overigens staat er een setje op TheSamba te koop! Met die lage dollar volgens mij prima te doen: klikkerdeklik |
|
||||
|
||||
Quote:
voor de variant...alleen een mexicaanse deken.. voor de bus een hoofdremcylinder voor een gescheiden remsysteem met een adapterkitje van csp.. onderdelen zijn best prijzig in de uk.. ben nog wel bezig met een setje wielen voor de variant.. |
|
|||
|
|||
hele mooie wagen, en die turtlebacks zijn ook zeker een goeie keus, heb ik ook nog over naazitten denken, maar ik houdt het bij mijn originele chromen..
|
|
||||
|
||||
eerst maar eens dit setje gekocht.
oude 15 "gemini 's deze set komt van een 914 af... even de randen opnieuw polijsten en een paar frisse bandjes... |
|
||||
|
||||
een paar mooie platte bandjes erop dan zal dat best mooi staan.
|
|
||||
|
||||
even passen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
uit beejee's shop liggen klaar met je jas |
|
||||
|
||||
gisteren de variant weer op de gepolijste wielen gezet..
remmerij vernieuwd, alsook remslangen een paar remleidingen en wat wiellagers.. en een paar cocosmatten van de ikea model"meuteneuke" versneden.. hij mag van mij wel nog een tikje lager aan de voorzijde.. maar ja, eerst even de voorlopige beelden.. |
|
||||
|
||||
vandaag de australian sunvisor gemonteerd, welke ik zaterdag bij Kieft&Klok heb gekocht, (met dank aan Maurice )
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Wat is de planning,dat ie de weg op mag? Budel? of ga je daar niet heen? gr.Arjan |
|
||||
|
||||
als alles klaar is deze week, ga ik vrijdag keuren, 1 dagsnummer ligt al thuis..
maar heb nog 2 elektrische probleempjes, koplampen werken alleen op grootlicht en schakelt niet om, dus relais of schakelaar defect.. en er moet een nieuwe ruitewisser schakelaar in... maar was me te warm vanavond in de schuur, zit nu achter een biertje.. |
|
||||
|
||||
Mooi, gaat dus de goede kant uit ben benieuwd
Proost |
|
||||
|
||||
Quote:
ja bedankt!! ik heb jouw auto wel gezien in deventer maar jou niet gesproken.. de ponton stond er erg mooi bij trouwens.. |
|
||||
|
||||
Nice HJ! Wielen staan em goed. Wat neem je a.s. zondag mee?
|
||||
|
||||
dat wordt de oliestoker helaas..
heb nog geen kenteken op de variant, en de spijl is nog niet klaar, en de heinkel staat bij de spuiter.. |