|
|||
|
|||
Nou Ruud,
je had ook even aan kunnen geven dat het paarse resultaat te bewonderen is vanaf pagina 34 van het volgende topic; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13749 Gezien de reacties was er toch wel veel belangstelling voor dit project. |
|
||||
|
||||
Quote:
Slechte dag Ruud of had onderstaande toch wel een beetje gelijk Quote:
Nou ik denk dat je er niet veel problemen mee hebt als ik het eindresultaat van al je harde arbeid post wel Veel plezier met je nieuwe kampert Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Nee, dat had er niets mee te maken.
Het was een reactie ergens anders op. Maakt verder ook niet veel meer uit. gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok En nou snel aan die frido verder. Gr Marco |
|
|||
|
|||
Zon campert doe je toch gewoon niet in de verkoop?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laat iedereen dat vooral zelf bepalen. |
|
|||
|
|||
Dat sowieso, ik geef alleen mijn mening...
|
|
||||
|
||||
Wat er ook gezegd wordt: ik vind het resultaat schitterend!!!
Last edited by maniacmark : 17-10-2008 at 16:52. |
|
||||
|
||||
Ding is sick! Ik wil nu ook een T4 in plaats van een T3 waar ik geld voor opzij aan het leggen was, die Audi's staan er zo goed onder... dit wordt dé trend van 2008!
Ruud, ongelofelijk respect voor de snelheid en mate van afwerking van deze camper! |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon beide kopen T4 is niet eens gek veel duurder dan de T3's tegenwoordig. De waarde van de t3 rijst ook de pan uit.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Schitterende camper geworden Ruud! Mooie kleur ook. Alvast een fijne vakantie met de familie