|
||||
|
||||
maar dan wel vantevoren aan de mensen even communiceren over hoe en wat natuurlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Nou idd de moeders en dochters willen altijd graag door mij geholpen worden hier in de winkel
|
||||
|
||||
Werk je in een Gynacologen Supply store ?
FF over de leden : op het oude Forum werd er altijd geschermd met het feit hoeveel er wel niet lid waren maar daar waren er misschien 250 actief van de 3000 |
|
||||
|
||||
inmiddels 253 leden.
|
|
||||
|
||||
Nee in een scooterzaak !
|
|||
|
|||
Volgens mij is het ook niet meer dan logisch dat sommige leden (waaronder ikzelf) op dit moment niet errug actief zijn. Zodra de meetings weer beginnen zal hier denk ik heeeel snel verandering in komen. De meesten verkeren nu in hun winterslaap of zijn druk doende met hun projecten maar zodra de zon zal gaan schijnen ergens in maart dan zullen ook deze leden weer helemaal tot leven komen!
Gr. Bjb |
|
|||
|
|||
Maar waar zijn alle niet-golf rijders dan gebleven? En de afdeling belgen? Het lijkt alsof die momenteel wachten tot vwforum weer terug komt en hier niks vanaf weten. Of sla ik de plank mis?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat een hoop oud forumleden de "weg" een beetje kwijt zijn, maar verwacht wel dat het aantal leden hier nog verdwer zal stijgen...
ps: In de winter zit je toch juist vaker achter de computer dan in de zomer???? Dus het zou vanzelf drukker moeten worden |
|
||||
|
||||
gaat de goede kant op
|
||||
|
||||
Sorry, mannen zonder haar, maar ik ga mijn wilde haartjes er in mei ook afhalen. Kan niet achterblijven en zo blijft m'n dame tenminste waar ze hoort. Bij mij! :twisted:
|
||||
|
||||
Quote:
Mmmm, zou ze dan toch gek zijn op kale mannen ? Kwam ik nou woensdag bij jouw langs ? Laat Baldrimmer het maar niet lezen !
|
||||
|
||||
Bij nader inzien zie ik af van onze afspraak! Tot in de pruimentijd!!
|
||||
|
||||
258 leden, moet me wel aan de regels houden en over die afspraak die gaat gewoon door !
|
||||
|
||||
Ok ok ok ok ok!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Hèhèhè, aantal Golf mit Arsch is er ook al!!!!! :toost:
|
|||
|
|||
Gelukkig, die heb ik nog het liefste!
|
||||
|
||||
de serieuzeren onder onsch vinden het juiste pad wel: hier naar toe!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
:ot: De minder zereneuzen ook wel :mrgreen:
|
||||
|
||||
Duidelijk... :?
|
||||
|
||||
Quote:
Om deze uitspraak zou ik zeggen, ga vooral zo door met dit vw scene forum. En laat de toekomst het maar uitwijzen. Ga zo door vw scene boys Groet Rokus |