|
|||
|
|||
Richardmileston
HOI!!
Ik ben Richard, 23 jaar oud, en werkzaam bij MCA en doordeweeks bij Lomans als CAD tekenaar. VW Golf III Milestone sport 1996 Motor: 1.6 8V Vermogen 90PK Banden en wielen: 14"wielen Uniroyal rainsport Performance: Remus einddemper en middendemper vervanger ICE: CAR PC SPL 200D Amp SPL 4x 250w RMS Amp Atomic apocalipse xx 12"Subwoofer 2x 13cm Earthquake compo Clarion DXZ868RMP Head Unit |
|
||||
|
||||
Vette golf welkom hier
|
|
|||
|
|||
welkom welkom,
jij bent nog is bij mij de straat door geschrapt om iets op te halen !? zitten er al weer ruitenwissers op je golf ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
welkom,mooie golf heb je
|
|
||||
|
||||
welkom op het forum! Strakke type3,
Greets Marten |
|
||||
|
||||
Welkom! Mooie wagen en ook leuk op de foto gezet
|
||||
|
||||
Mooi auto, heb hem al vaker voorbij zien komen (VWForum.nl). Maar daar had ik die blonde nog niet gezien, wie is dat?
Denk vraag het maar even, de rest vraagt het zich ook af |
|
||||
|
||||
welkom, stoere wagen, maareuh... spiegels zijn origineel toch het mooiste
|
|
||||
|
||||
je mooie wagen is het.welkom op het forum
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nope, beetje die hard blijft lekker eigenwijs dacht ik zo |
|
|||
|
|||
Vette golf, had je zien rijde, op de weg naar Duitse motorsport festival (Assen)
|
|
|||
|
|||
richardmileston
hoi, ik ben Richard uit 1983, CAD tekenaar, en hobby fotograaf (ben nog niet zo goed) ik had me hier als een voor gesteld, maar kon zo snel dat draadje niet vinden, dus vandaag nu nog maar een keer omdat mijn gebakje inmiddels aardig veranderd is optisch, en aangezien hij nu motorisch aan de beurt is ga ik op dit forum maar wat meer kijken, hier zitten toch de echte freaks als ik sommige mensen moet geloven.
hier even wat platen van hoe die nu is Verder heb ik nog een set ATS classics 8j liggen, die ga ik deze winter opknappen en dan 175 40 13 er om heen lepelen. Ik ben van plan de 1.6 8v (ja, indd, hahah) wat meer te gaan kietelen met bijvoorbeeld CBR carburateurs, nokkenas, vliegwiel maar weet niet zo goed wat dat gaat doen qua vermogens opbrengst, het hoeft van mij niet een ras racer te worden, maar wel graag wat meer dan de standaard 70 pk waar ik nu mee stuiter. weet ook niet wat voor andere blokken er zonder al te veel moeite en kosten in passen, zat zelf ook nog te denken aan een 1.6 16v of een 1.3 G40. misschien kunnen jullie wat tips/info/voorbeelden geven. mzzls Richard
|
||||
|
||||
Hoezo laag
Lkkr simpel en laag hou ik wel van