|
|||
|
|||
Quote:
Of niet dan, ziet er niet uit zo Ik ga maar eens ff opzoek naar wat anders, hahaha |
|
||||
|
||||
zal hem wel ff aanpassen tijn moment
|
||||
|
||||
Pak deze link maar even dan:
http://home.wanadoo.nl/moerenho/advartar/martijnavatar.jpg Dan krijg je dit fotootje
|
||||
|
||||
Staan er hier geen standaard avatars op het forum?
|
||||
|
||||
nee hellaas helleen als je me een foto geeft of de link ervan geeft dan zet ik hem ook wel op mijn page en dan geef ik jouw wel de links
|
|||
|
|||
Quote:
Oké Pino |
|
||||
|
||||
Avatar word straks hopelijk ook iets anders van afmeting.
Meteen een idee / opmerking: Maakt de avatar aub niet te groot straks.. anders krijg je van die 1 regelpostings die een halve pagina in beslag nemen.. 128 breed bij 64 hoog ofzo.. dan past mijn standaard avatar er precies in, en kan je nog net creatief zijn,... ennuh.. zelfde geld voor signature... sign liever kort, en krachtig.. niet van die verschrikkelijke... (veel kleuren, vette letter, schreeuw schreeuw, plaatje plaatje! je kent 't wel)..
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook je foto's uploaden naar www.imagestation.com en daar een eigen fotoalbum maken (gratis). De URL's van de pics kun je kopiëren, haal op het einde .orig.jpg weg (anders doetie het niet) en het plaatje wordt geplaatst. Geen eigen website nodig dus.
|
|
||||
|
||||
zo, effe een nieuwe avatar gemaakt, effe checken.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
hij doet het alleen staat het wiel niet helemaal in het midden jammer genoeg
|
||||
|
||||
alweer 3 x veranderd......
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
ach joh zo blijf je een beetje bezig
|
|||
|
|||
ff kijken of die van mij het ook doet
[edit] yes hij doet het [/edit] |
|
||||
|
||||
Die van mij doet het af en toe, op het vorige forum was dat beter voor mekaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij het oude forum werd het lokaal opgeslagen, hier wordt het vanaf je pagina geladen, misschien ondersteund je host geen remote linking. |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe een donatie van 500 euro en jij krijgt als eerste de beschikking over dezelfde mogelijkheid Zover ik weet wordt er achter de schermen er hard aan gewerkt maar dat schijnt de nodige ouderwetse florijnen te kosten .. Persoonlijk zou ik ook weer graag wat foto's uploaden .. Maar als ik moet kiezen tussen iets waar bij het minste of geringste de stekker uit getrokken wordt of dit als tijdelijke oplosing om mede VW rijders te bereiken .. ik weet het wel |
|
||||
|
||||
we nemen het hgewoon lekker voor lief. De rest komt ooit wel
|
||||
|
||||
Quote:
Precies en tot die tijd kan men lekker hier of bij mijn Forum terecht
|
|||
|
|||
mijn avantar wil ook niet werken
de link; http://www.dutch-specialgolf.com/images/Mijn%20rallye/DSCN0430_small.JPG en anders moet ik ff op me site een plaatje plaatsen die ik voor me avantar kan gebruiken, maar dan doe ik er wel 1 van de diesel. hier nog tips voor ?
|
||||
|
||||
@rallyegek,
hij moet 80 bij 80 pixels zijn , die van jou is 100x76 ....