![]() |
|
||||
|
||||
![]() Korte vraag;
Is zinkspray geschikt om, tijdelijk, een carrosserie in te spuiten? Met andere woorden; kan ik de auto later (hooguit een jaar) gewoon met een 2k lak overspuiten? (uiteraard opschuren). Een nadeel van zinkspray is dat het snel vies wordt, en blijft... toch? Kan iemand trouwens zeggen of de Ovaal van Leon in de zinkspray stond? Alvast bedankt voor de info! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je zinkprimer? Dus de matte grijze variant.
|
|
||||
|
||||
![]() Jep, die (denk ik). Wat is er nog meer dan?
|
|||
|
|||
![]() ik zou t zeker niet onder de lak laten zitten. ff spuiten ter conservering heb ik ook gedaan, maar voor de grondlak heb ik alles er weer afgeschuurd!
|
|
||||
|
||||
![]() Nooit overheen spuiten,totaal geen hechting.
Je kan het er wel op doen maar dan wel weer eraf halen voor je gaat spuiten. Ik zou gewoon primer pakken van Motip,de grijze variant. Deze kan je lichtjes opschuren en overspuiten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee maar primer is altijd doorlatend, dus ademt, dus na verloop van tijd gaat het roesten, motip is rotzooi, echte industriele is beter, zoals de ander heren al zeggen, niet als basis gebruiken, hecht niet goed. Heb je voor een hele auto nodig? Last edited by evilnyntje : 22-03-2008 at 10:50. |
|
||||
|
||||
![]() Moet altijd een aflak hebben (blanke of 2K) Om hem netjes af te sluiten.
Grondverf enzo zijn poreus en zorgen dus zonder aflak niet voor de juiste corrosie bescherming.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren ben ik ook even langs de spuiter gelopen. Hij zei ook dat ik geen zink spray moest gebruiken maar epoxy primer.
De bedoeling is om een complete carrosserie te spuiten. Ik zit alleen met het probleem dat alles klaar moet zijn halverwege mei ![]() Alle tips zijn welkom! ![]()