|
|||
|
|||
kr spullen gezocht voor ombouw mk1!
ik wil graag mn mk1 (golfje) ombouwen naar kr blok en moet dus alles hebben wat je hiervoor nodig hebt:
* Compleet Kr blok (1,8 16V) MET bak EN kabelboom * Aandrijfassen van een scirocco of andere die passen * Zogenaamde ''injectie tank'' (mk1 gti) MET Benzinepomp * Baksteun (5bak mk1) * Motorsten dis. zijde 1800(mk1) * Uitlaatspruitstuk (scirocco) * Radiateur 1,8 16V ik wil graag ook andere remklauwen aangezien ik gare heb uit 76'' wil ik ''normale'' die op mn mk1 fuseestuk passen (maar ik wil wel met 13''rims blijven rijden) laat me maar weten als ik iets ben vergeten wat ik nodig heb of als je iets van het bovenstaande hebt liggen voor me! graag een maltje sturen (het liefst met foto) en de prijs. (en graag de woonplaats) ik woon zelf in almaar. mvg, Ferit masterfn@hotmal.com |
|
|||
|
|||
ik zie net dat ik dze verkeerd heb geplaats kan iemand deze verwijderen voor mij?
alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
remmerij
heey goeiemiddag,
ik heb nog wel wat onderdelen van een golf 2 gti de klauwen en schijven en de achterste klauwen en de inlaatspruitstuk + gashuis is het wat voor je de mijne gaat deze week weg naar de sloop maar de onderdelen kun je van mij wel overmenen orr ik zal wel een foto maken als je intresse hebt???? gr de wegmisbruiker de radiateur ken ik er ook nog wel ff afhalen maar hij wordt een aanklomende dinsdag opgehaalt.. ik hoor het wel mijn nr 0628133289 |
|
|||
|
|||
heb ook niog onderdelen liggen van een rocco
die verkoop ik ook alles heb er ook nog een 5-bak liggen van mijn rocco |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb een complete scirocco16v gesloopt dus heb alles daarvan liggen. kr motor met dik inlaatspruitstuk met dash+complete kabelboom!!/ uitlaat/remmen voor en achter/dikke aandrijfassen enz enz. laat maar weten wat je wilt of alles voor een mooi prijsje..... woon in velserbroek/haarlem(spullen liggen op texel (maar dan haal ik alles op natuurlijk) greetz robin Last edited by ingrob : 08-04-2008 at 12:18. |
|
|||
|
|||
Ik heb een compleet KR blok MET SCIROCCO INLAAT!!!! staan wat uit mijn MK1 komt inclusief bak.....
Komt na de zomer beschikbaar als mijn 16VT klaar is. Als je interesse hebt hoor ik het wel!
|
|||
|
|||
Baksteun heb ik liggen
Universeel uitlaatspruitstuk heb ik ook nog voor je Pm voor interesse Edit: Quote:
Ik hoop niet dat je een 76er gti aan het verknallen bent trouwens.